Підсумкове індивідуальне завдання
Підсумкове індивідуальне завдання з курсу (20 балів)
· Підготувати проект регіональної PR-кампанії на актуальну тему (на вибір студента).
· Захист попередньо підготовлених доповідей з організації та реалізації ПР-кампаній в різних сферах діяльності
Методичні рекомендації до виконання індивідуального завдання.
Етапи планування PR-заходів
. PR-заходи проводяться за такою схемою:
· Визначення актуальної ПР-проблеми.
· Постановка мети (чого ми можемо реально досягти з урахуванням результатів аналізу ситуації і наявності ресурсів).
· Розробка загальної стратегії кампанії. (стратегія зв’язків з громадськістю має забезпечити формування необхідної, ефективної системи комунікацій; все, що сприяє досягненню поставленої мети)
· Вибір цільової групи, визначення її основних і вироблення тактики роботи з ними.
· Формулювання ключового повідомлення, яке ми хочемо передати (1. Як сказати? 2. У якій формі передати? 3. Через які канали передати?)
· Написання плану та очікуваних результатів. План зв’язків з громадськістю — це системний документ, що інтегрує аналіз реальної ситуації, завдання та етапи їх реалізації, оцінку результатів. ПР-програма формується на основі ретельного вивчення і дослідження громадської думки, потреб, інтересів, смаків, конструктивних побажань. Будь-яка програма має бути детально розроблена, спланована, обґрунтована і безперервна до кінцевого досягнення мети.
· Здійснення заходу ( написання сценарію)
· Оцінка ефективності
Література
1. Королько В. Г. Основы паблик рилейшнз / В. Г. Королько. – К. : "Ваклер", 2000. – 528 с.
2. Королько, В. Г. Паблик рілейшнз: Наукові основи, методика, практика : Підручник / Валентин Григорович Королько. – 2-е вид.доп. – К. : Видавничий дім "Скарби", 2001. – 400с.
3. Моисеев, В. А. Паблик рилейшнз-средство социальной коммуникации (теория и практика) / Вячеслав Анатольевич Моисеев. – К. : Дакор, 2002. – 506с.
4. Мойсеєв В. А. Паблік рілейшнз : навч. посіб. [для студ. вищ. навч. закл. рек. МОНУ] / В'ячеслав Анатолійович Мойсеєв. – К. : Академвидав, 2007. – 224 с.
5. Паблик рилейшнз. Связи с общественностью в сфере бизнеса : Учебное пособие по курсу "Паблик рилейшнз". – М. : Ассоциация авторов и издателей "ТАНДЕМ", изд-во ЭКМОС, 1999. – 352с.
6. Пізнюк Л. В. Паблік рилейшнз : навч. посібник для дистанц. навчання / Л. В. Пізнюк. – К. : Ун-т "Україна", 2005. – 239с.
7. Почепцов Г. Г. Паблик рилейшнз для профессионалов / Георгий Георгиевич Почепцов. – 6-е изд. – К. : РЕФЛ-бук, Ваклер, 2005. – 640 с.
8. Почепцов Г. Г. Паблік рилейшнз : навч. посіб. / Георгій Георгійович Почепцов. – 3-ге вид.,виправ. і доп. – К. : Знання, 2006. – 328 с.
9. Слісаренко І. Ю. Паблік Рилейшнз у системі комунікації та управління : Навчальний посібник / Ігор Юрійович Слісаренко. – К : МАУП, 2001. – 104с.
сумкове індивідуальне завдання