Тема: "Вплив нових медіа на трансформацію культури текстів та його наслідки в журналістиці"


План

1. Проблема вирізнення справжньої журналістики в Інтернеті.

2. Криза новин на сторінках сучасних інтернет-видань.

3. Низька якість інтернет-публікацій неновинного характеру.

4. Незмінні ознаки якісного журналістського тексту.



Аудиторні завдання


1. Переглянути відеоматеріал, в якому піднімається питання критеріїв професійності журналістики в Інтернеті, - "Владимир Познер о профессии журналиста". 

Узяти участь в обговоренні. Спробуйте відповісти на запитання: чим справжня журналістика в Інтернеті відрізняється від, так би мовити, не зовсім справжньої?


2. Знайти приклади неякісних інтернет-публікацій різного жанрового спрямування. Проаналізувати їх. Поміркувати над причинами явища, обговорити в групі. Спробувати колективно сформулювати найголовніші ознаки професійності для журналістських матеріалів новинного і неновинного характеру, записати в зошиті.


3. Зареєструватись і почати працювати на тренувальному сайті http://training1.mv.zp.ua. Категорію, рубрику для себе і свої перші публікації створити під керівництвом викладача!


4. Знайти приклади гарних текстів із інтернет-видань. Написати довільну розповідь про обрані вами матеріали, на які, на вашу думку, варто орієнтуватися інтернет-журналістові. Створити відповідну публікацію на тренувальному сайті. Текст повинен бути не надто коротким (2 - 2,5 тис. знаків) і супроводжуватись гіперлінками з переходами на приклади. Бажано використовувати цитування (у текстовому редакторі вибрати: формат - формати - блоки - цитата).


5. Створити для власної категорії на тренувальному сайті фотозображення (параметри - зображення - обрати). Розмір: висота 120, ширина 100 пікселів, не більше 25 КБ.


Домашні завдання


1. Почитати статтю "Чому інтернет-медіа вигідно не мати юридичного статусу ЗМІ". Підготувати  обговорення. Особливу увагу звернути на аспект професійної відповідальності.


2. Спробувати написати власний цікавий талановитий текст для сайту у блоговому стилі (не менше 5 тис. знаків).


3. Мінімально адаптувати свій текст для публікації в Інтернеті (фрагментація, гіперлінки, мітки).