Тема "Розміщення в Інтернеті якісних журналістських текстів інформаційного, аналітичного та художньо-публіцистичного спрямування"
План
1. Створення мультимедійного матеріалу із застосуванням слайд-шоу.
2. Створення текстової публікації з відеоподкастом.
3. Підготовка текстового повідомлення з використанням інструментарію журналістики даних.
4. Створення інтернет-повідомлення зі стрічкою timeline.
5. Виготовлення і застосування графічних ілюстрацій, зокрема карикатур.
Завдання (починаємо в аудиторії, завершуємо вдома)
1. Розмістити на тренувальному сайті власний матеріал блоґового характеру із застосуванням слайд-шоу. За слайд-шоу - окрема оцінка! Інструкцію виготовлення дивитись тут.
Додати мітку "небайдужий текст", а також теги. Розбити текст на частини з підзаголовками. Придумати і додати тизер. Додати гіперпосилання, статичні фотоілюстрації, цитати. Вичитати текст і здати публікацію на оцінку.
2. Написати та опублікувати на тренувальному сайті відгук на будь-який новий художній фільм. Цей текст повинен містити відеоподкаст (як робити - дивитись тут), гіперлінки і цитати. Додати мітку "відгук на фільм".
3. Перегляньте відкриті бази даних і складіть концепцію аналітичного матеріалу на їх основі. Напишіть тези майбутньої публікації, придумайте ілюстрації та інше мультимедійне оформлення.
4. Інтерактивний таймлайн - засіб візуалізації, який використовують, коли необхідно проілюструвати розвиток певних подій у часі.
Перегляньте приклади таких матеріалів:
Nelson Mandela’s Extraordinary Life: An Interactive Timeline
Ireland and multinational tax schemes
Зверніть увагу, що це мультимедійні матеріали і чимось нагадують лонгріди.
ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ ЇХ СТВОРЕННЯ:
Рекомендований сервіс - edu.hstry.co
За допомогою цих або інших подібних сайтів створіть та опублікуйте на тренувальному сайті власний таймлайн.
5. Створення матеріалу з ілюстрацією у вигляді карикатури.
Для цього завдання карикатуру можна виготовити самостійно або попросити іншого студента (в такому випадку необхідно зазначити це в підписі під малюнком). Готові карикатури з Інтернету краще не брати.
Сам текст повинен бути не малий, стосуватись аналітики або художньої публіцистики, піднімати важливі для суспільства теми. Сюжет карикатури має бути пристойним, дотепним, доречним.
Подивитись приклади карикатур в інтернет-ЗМІ можна тут.