Завдання до Теми 6.1
Мета: оцінка доступності рекреаційних об'єктів та особливостей організації туристично-рекреаційної діяльності в межах країн обраних СКС для різних груп потенційних споживачів туристично-рекреаційного сервісу.
Завдання: Західна СКС (США)
1. Дослідити рівень розвитку рекреаційної сфери в межах країн обраної СКС.
2. Оцінити сучасну доступність рекреаційних об'єктів в межах країн обраної СКС для потенційних споживачів туристично-рекреаційних послуг, а саме «стандартної» сім'ї середнього достатку з чотирьох чоловік (двоє дорослих і двоє дітей середнього шкільного віку), що постійно проживає в:
- в Україні;
- в країнах Західної Європи;
- в країнах Азії.
Дані оцінки сучасної доступності туристично-рекреаційних об'єктів занести до таблиці.Оцінка проводиться на підставі бальної шкали, від «1» (дуже низька доступність) до «5» (дуже висока доступність), де виділяються наступні види доступності рекреаційних об'єктів:
1) інформаційна доступність
- наявність повної і різноманітної інформації про об'єкт, а саме - широка циркуляція путівників і загальної довідкової літератури на різних мовах;
- можливість отримання вичерпної інформації від туристичних операторів і агентств;
- існування спеціалізованих інформаційних служб при консульських відділах посольств в різних країнах;
- існування сайтів, Інтернет-порталів, що регулярно поновлюються у Інтернеті (на різних мовах);
2) формальна доступність
-існування однозначної, відладженої, доступної для споживача системи отримання в'їзних / транзитних віз і паспортних служб;
- можливість апеляції до державних інстанцій у разі перевищення властями повноважень / порушення правил паспортного контролю;
3) транспортна доступність
- наявність прямих авіасполучень і залізничних маршрутів;
-можливість і простота використання особистого автотранспорту;
-якість транспортних послуг, у тому числі зручність облаштування автострад, залізничних вокзалів, аеропортів з погляду мандрівників з дітьми;
4) фінансова доступність
-рівень цін на рекреаційні послуги;
-відповідність цін на сервіс якості послуг, що надаються;
-наявність спектру альтернативних послуг (готелів різних категорій, сімейних пансіонів, ресторанів / кафе, що обслуговують спеціальні потреби відпочиваючих - лікувальне харчування, вегетаріанське і т.п.)
-відповідність цін на рекреаційні послуги рівню цін в конкуруючих регіонах;
5) практична доступність туристично-рекреаційних послуг
-існування інформаційних служб / бюро, що допомагають відпочиваючим організувати туристично-рекреаційну діяльність відповідно до їх смаків, специфічних (мовних, вікових, соціальних, фізичних) вимог і фінансових можливостей;
-наявність мережі готелів і місць громадського харчування (у тому числі безпосередньо в аеропортах і поблизу вокзалів), що відповідають різним смакам і рівням достатку;
-зручність і обладнання пляжів, стежок для прогулянок / маршрутів, садово-паркових комплексів і т.п.;
-можливість оренди автотранспорту;
-наявність послуг, орієнтованих на задоволення специфічних вимог дітей (дитяче харчування, спеціальні розваги, можливість організації догляду за дітьми - найм няні / доглядальниці);
6) «альтернативна» доступність
- проблематичність придбання путівок / туристичних пакетів і організації «неорганізованих» подорожей;
- наскільки виграшно можуть оцінюватися туристично-рекреаційні ресурси з погляду сімейного відпочинку в порівнянні з конкуруючими регіонами.
3. Створити презентацію до результатів дослідження особливостей організації туристично-рекреаційної діяльності в межах країн обраної СКС за допомогою програми Microsoft PowerPoint.
На підставі проведеної оцінки:
1. Зробіть висновок щодо перспектив сімейного відпочинку різних груп споживачів туристично-рекреаційного сервісу в майбутньому курортному сезоні в межах країн обраної СКС.
2. Жителі яких регіонів, швидше за все, виберуть країни обраної СКС місцем для відпочинку своєї сім'ї?
3. Які практичні рекомендації Ви могли б дати для того, щоб зробити сімейний відпочинок більш доступним і, відповідно, привабливим для різних груп потенційних споживачів?
Розробити презентацію результатів роботи засобами інфографіки.