Завдання до практичного заняття 2

4 Питання для самоконтролю

1.    Які існують види комунікацій з громадськістю є актуальними для сучасної бізнесової структури?

2.    Чому сучасна бізнесова установа має дбати про свій імідж в очах  внутрішньої громадськості?

3.     Які підходи до організації внутрішніх  зв’язків з громадськістю використовується сучасними корпраціями?

4.    Які існують фактори впливу на корпоративні комунікації  в сучасній бізнесовій установі?

5.    Які основні завдання має виконувати служби PR у роботі з персоналом?

6.    Які цілі ставлять бізнесові установи при роботі із зовнішньою громадськістю?

7.    У чому сутність корпоративних комунікацій?

8.    Які цілі та завдання корпоративних комунікацій?

9.    Охарактеризуйте принципи та правила здійснення внутрішніх комунікацій.

10. Чим комунікації з персоналом відрізняються від комунікацій із зовнішньою громадськістю?

11. Що останнім часом сприяло підвищенню значущості внутріорганізаційних комунікацій?

12. Яку структуру мають комунікації з внутрішньою громадськістю? Охарактеризуйте засоби внутрішніх комунікацій.

13. Чому у структурі комунікацій з внутрішньою громадськістю особлива роль належить патрональним комунікаціям?

14. Чутки у колективі — це позитивне чи негативне явище? Чи можна їх якимось чином використовувати?

15. Яким чином структура та цілі прибуткових організацій впливають на структуру та цілі служб PR?

16. Що дає прибутковій організації участь у спонсорській діяльності? Яку роль відіграє служба PR в організації та здійсненні спонсорства?

 

 

? Письмове завдання

 

·      Розпишіть детально основні завдання служби PR у роботі з персоналом для компанії, що веде бізнесову діяльність ( за власним вибором), враховуючи принципи та структуру внутріорганізаційних комунікацій.