Завдання для перездачі практичних занять

Підготувати 1 гру на вибір у форматі PowerPoint, Word з інструкцією, дидактичним матеріалом:

- вправа, яку можна використати на уроках «Української мови» у молодших школярів з порушеннями мовлення (тема уроку «Ознайомлення з буквами та буквосполученнями ґ, щ, дж, дз і їх звуковими значеннями», 1 клас; тип уроку – застосування знань, навичок і умінь).
- вправа, яку можна використати на уроках «Української мови» у молодших школярів з порушеннями мовлення (тема уроку «Голосні звуки [а], [о], у], [и], [і], [е]», 2 клас; тип уроку - засвоєння нових знань).
- вправа, яку  можна використати на уроках «Української мови» у молодших школярів з порушеннями мовлення (тема уроку «Поділ слова на склади», 1 клас; тип уроку – застосування знань, навичок і умінь).
- вправа, яку  можна використати на уроках «Української мови» у молодших школярів з порушеннями мовлення (тема уроку «Ознайомлення зі словами — назвами предметів, ознак, явищ дійсності», 1 клас; тип уроку - узагальнення і систематизації знань).
- вправа, яку можна використати на уроках «Української мови» у 25 молодших школярів з порушеннями мовлення (тема уроку «Головні члени речення (підмет і присудок)», 3 клас; тип уроку – засвоєння нових знань).
- вправа, яку можна використати на уроках «Української мови» у молодших школярів з порушеннями мовлення (тема уроку «Слова, які відповідають на питання хто? що? (іменники)», 2 клас; тип уроку - узагальнення і систематизації знань).
- вправа, яку можна використати на уроках «Української мови» у молодших школярів з порушеннями мовлення (тема уроку «Вимова і написання найуживаніших прикметників на -ський, -цький, -зький», 4 клас; тип уроку – застосування знань, навичок і умінь).
- вправа, яку можна використати на уроках «Української мови» у молодших школярів з порушеннями мовлення (тема уроку «Головні члени речення (підмет і присудок)», 3 клас; тип уроку – практичне застосування знань, умінь та навичок).
 - вправа, яку  можна використати на уроках «Української мови» у молодших школярів з порушеннями мовлення (тема уроку «Вимова і правопис слів з ненаголошеними звуками [е], [и] в корені слова», 2 клас; тип уроку – перевірки, оцінки і корекції знань, навичок і умінь).
- вправа, яку можна використати на уроках «Української мови» у молодших школярів з порушеннями мовлення (тема уроку «Апостроф після префіксів перед я, ю, є, ї», 3 клас; тип уроку – контроль знань, умінь та навичок).
- вправа, яку можна використати на уроках «Української мови» у молодших школярів з порушеннями мовлення (тема уроку «Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній», 3 клас; тип уроку – перевірки, оцінки і корекції знань, навичок і умінь).
- вправа, яку можна використати на уроках «Української мови» у молодших школярів з порушеннями мовлення (тема уроку «Змінювання дієслів у минулому часі за родами (в однині) і числами», 4 клас; тип уроку - узагальнення і систематизації знань).
- вправа, яку можна використати на уроках «Української мови» у молодших школярів з порушеннями мовлення (тема уроку «Слова, близькі за значенням», 2 клас; тип уроку – засвоєння навичок і умінь).
 - вправа, яку можна використати на уроках «Української мови» у молодших школярів з порушеннями мовлення (тема уроку «Розділові знаки в кінці речень», 4 клас; тип уроку - засвоєння нових знань).
- вправа, яку  можна використати на уроках «Української мови» у молодших школярів з порушеннями мовлення (тема уроку «Вимова і написання найуживаніших прикметників на -ський, -цький, -зький»,», 4 клас; тип уроку – застосування знань, навичок і умінь).
- вправа, яку можна використати на уроках «Української мови» у молодших школярів з порушеннями мовлення (тема уроку «Правопис префіксів роз-, без-», 3 клас; тип уроку – застосування знань, навичок і умінь).
- вправа, яку можна використати на уроках «Української мови» у молодших школярів з порушеннями мовлення (тема уроку «Ознайомлення з апострофом», 1 26 клас; тип уроку – узагальнення і систематизації знань).
- вправа, яку  можна використати на уроках «Української мови» у молодших школярів з порушеннями мовлення (тема уроку «Букви, що позначають голосні звуки», 2 клас; тип уроку – перевірки, оцінки і корекції знань, навичок і умінь).
- вправа, яку можна використати на уроках «Української мови» у молодших школярів з порушеннями мовлення (тема уроку «Розділові знаки в кінці речень», 4 клас; тип уроку - засвоєння нових знань).
- вправа, яку  можна використати на уроках «Української мови» у молодших школярів з порушеннями мовлення (тема уроку «Наголос у слові», 1 клас; тип уроку - засвоєння нових знань).