Лабораторне завдання 1

Лабораторне завдання

 

Частина 1

Планування рекламного / ПР-проекту

·      Визначення актуальної соціальної проблеми ( боротьба з наркозалежністю та тютюнопалінням, захист прав людей з обмеженими можливостями, підтримка дітей в дитячих будинках, боротьба з насильством і т.п.)

·       Зазначити актуальність обраної теми.

·      Визначити робочу назву проекту

·      Постановка мети (чого ми можемо реально досягти з урахуванням результатів аналізу ситуації і наявності ресурсів).

·      Розробка загальної стратегії рекламного/ ПР-проекту. (стратегія зв’язків з громадськістю має забезпечити формування необхідної, ефективної системи комунікацій; все,  що сприяє досягненню поставленої мети)

·      Вибір цільової групи, визначення її основних і вироблення тактики роботи з ними. 

·      Формулювання ключового повідомлення, яке ми хочемо передати (1. Як сказати? 2. У якій формі передати? 3. Через які канали передати?) 

·       Написання плану рекламного/ ПР-проекту  та очікуваних результатів. План зв’язків з громадськістю — це системний документ, що інтегрує аналіз реальної ситуації, завдання та етапи їх реалізації, оцінку результатів. Рекламна або ПР-програма формується на основі ретельного вивчення і дос­лідження громадської думки, потреб, інтересів, смаків, конструктивних побажань.  Будь-яка програма має бути детально розроблена, спланована, обґрунтована і безперервна до кінцевого досягнення мети.

·      Передбачувана ефективність проекту