Підсумкове індивідуальне завдання

ПІДСУМКОВЕ ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ

·      Підготувати план управління рекламним / PR проектом на актуальну соціальну тему (на вибір студента).

Методичні рекомендації до виконання індивідуального завдання.

Етапи планування рекламних та  PR-заходів

 

. PR-заходи проводяться за такою схемою: 

·       Дослідження ситуації. Первинні та вторинні маркетингові дослідження

·       Аналіз ситуації, постановка проблеми. Проблемне дерево. 

·       Постановка мети (чого ми можемо реально досягти з урахуванням результатів аналізу ситуації і наявності ресурсів).

·       Розробка загальної стратегії кампанії. (Стратегічні та оперативні плани зв’язків із громадськістю завж­ди є невід’ємною частиною загальних планів і концепції розвитку фірми, компанії, корпорації. Вони нерозривно пов’язані з маркетингом, забезпечують його й отримують навантаження від нього. Слід підкреслити, що стратегія зв’язків з громадськістю має забезпечити формування необхідної, ефективної системи комунікацій компанії для обрання й утримання своєї позиції на ринку в якнайширшому діапазоні, все це сприяє досягненню поставлених цілей)

·       Вибір цільової групи, визначення її основних характеристик (демографія; психографія; аналіз значущого оточення (потенційні союзники і супротивники) і вироблення тактики роботи з ними. Знання. Ставлення. Поведінка.

·       Формулювання  ключового повідомлення, яке ми хочемо передати (1. Як сказати? 2. У якій формі передати? 3. Через які канали передати?) Тестування розробленого повідомлення (фокус-групи, глибинні 
інтерв'ю)

·       Написання плану, визначення показників та очікуваних результатів. Оперативний план зв’язків з громадськістю — це системний документ, що інтегрує аналіз реальної ситуації, завдання та етапи їх реалізації, оцінку результатів. Результатом оперативного планування є різноманітні програми зв’язків з громадськістю. ПР-програма формується на основі ретельного вивчення і дос­лідження громадської думки, потреб, інтересів, смаків, конструктивних побажань, а також виявлення закономірностей, тенденцій, вірогідних і гаданих випадковостей процесу функціонування та розвитку фірми, компанії, корпорації чи будь-якої іншої організації. Будь-яка програма має бути детально розроблена, спланована, обґрунтована і безперервна до кінцевого досягнення цілей, визначених на основі досліджень і зіставлення минулого, сучасного та майбутнього

·       Здійснення заходу

·       Оцінка ефективності (проведення заключного дослідження з метою виміру результатів) 

 

Література

1.     Королько В. Г. Основы паблик рилейшнз / В. Г. Королько. – К. : "Ваклер", 2000. – 528 с.

2.     Королько, В. Г. Паблик рілейшнз: Наукові основи, методика, практика : Підручник / Валентин Григорович Королько. – 2-е вид.доп. – К. : Видавничий дім "Скарби", 2001. – 400с. 

3.     Моисеев, В. А. Паблик рилейшнз-средство социальной коммуникации (теория и практика) / Вячеслав Анатольевич Моисеев. – К. : Дакор, 2002. – 506с. 

4.     Мойсеєв В. А.  Паблік рілейшнз : навч. посіб. [для студ. вищ. навч. закл. рек. МОНУ] / В'ячеслав Анатолійович Мойсеєв. – К. : Академвидав, 2007. – 224 с. 

5.     Паблик рилейшнз. Связи с общественностью в сфере бизнеса : Учебное пособие по курсу "Паблик рилейшнз". – М. : Ассоциация авторов и издателей "ТАНДЕМ", изд-во ЭКМОС, 1999. – 352с. 

6.     Пізнюк Л. В.  Паблік рилейшнз : навч. посібник для дистанц. навчання / Л. В. Пізнюк. – К. : Ун-т "Україна", 2005. – 239с. 

7.     Почепцов Г. Г. Паблик рилейшнз для профессионалов / Георгий Георгиевич Почепцов. – 6-е изд. – К. : РЕФЛ-бук, Ваклер, 2005. – 640 с. 

8.     Почепцов Г. Г. Паблік рилейшнз : навч. посіб. / Георгій Георгійович Почепцов. – 3-ге вид.,виправ. і доп. – К. : Знання, 2006. – 328 с. 

9.     Слісаренко  І. Ю.  Паблік Рилейшнз у системі комунікації та управління : Навчальний посібник / Ігор Юрійович Слісаренко. – К : МАУП, 2001. – 104с.