Підсумкове індивідуальне завдання
ПІДСУМКОВЕ ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ
· Підготувати план управління рекламним / PR проектом на актуальну соціальну тему (на вибір студента).
Методичні рекомендації до виконання індивідуального завдання.
Етапи планування рекламних та PR-заходів
. PR-заходи проводяться за такою схемою:
· Дослідження ситуації. Первинні та вторинні маркетингові дослідження.
· Аналіз ситуації, постановка проблеми. Проблемне дерево.
· Постановка мети (чого ми можемо реально досягти з урахуванням результатів аналізу ситуації і наявності ресурсів).
· Розробка загальної стратегії кампанії. (Стратегічні та оперативні плани зв’язків із громадськістю завжди є невід’ємною частиною загальних планів і концепції розвитку фірми, компанії, корпорації. Вони нерозривно пов’язані з маркетингом, забезпечують його й отримують навантаження від нього. Слід підкреслити, що стратегія зв’язків з громадськістю має забезпечити формування необхідної, ефективної системи комунікацій компанії для обрання й утримання своєї позиції на ринку в якнайширшому діапазоні, все це сприяє досягненню поставлених цілей)
· Вибір цільової групи, визначення її основних характеристик (демографія; психографія; аналіз значущого оточення (потенційні союзники і супротивники) і вироблення тактики роботи з ними. Знання. Ставлення. Поведінка.
·
Формулювання ключового повідомлення, яке ми хочемо передати (1. Як сказати? 2. У
якій формі передати? 3. Через які канали передати?) Тестування розробленого
повідомлення (фокус-групи, глибинні
інтерв'ю)
· Написання плану, визначення показників та очікуваних результатів. Оперативний план зв’язків з громадськістю — це системний документ, що інтегрує аналіз реальної ситуації, завдання та етапи їх реалізації, оцінку результатів. Результатом оперативного планування є різноманітні програми зв’язків з громадськістю. ПР-програма формується на основі ретельного вивчення і дослідження громадської думки, потреб, інтересів, смаків, конструктивних побажань, а також виявлення закономірностей, тенденцій, вірогідних і гаданих випадковостей процесу функціонування та розвитку фірми, компанії, корпорації чи будь-якої іншої організації. Будь-яка програма має бути детально розроблена, спланована, обґрунтована і безперервна до кінцевого досягнення цілей, визначених на основі досліджень і зіставлення минулого, сучасного та майбутнього
· Здійснення заходу
· Оцінка ефективності (проведення заключного дослідження з метою виміру результатів)
Література
1. Королько В. Г. Основы паблик рилейшнз / В. Г. Королько. – К. : "Ваклер", 2000. – 528 с.
2. Королько, В. Г. Паблик рілейшнз: Наукові основи, методика, практика : Підручник / Валентин Григорович Королько. – 2-е вид.доп. – К. : Видавничий дім "Скарби", 2001. – 400с.
3. Моисеев, В. А. Паблик рилейшнз-средство социальной коммуникации (теория и практика) / Вячеслав Анатольевич Моисеев. – К. : Дакор, 2002. – 506с.
4. Мойсеєв В. А. Паблік рілейшнз : навч. посіб. [для студ. вищ. навч. закл. рек. МОНУ] / В'ячеслав Анатолійович Мойсеєв. – К. : Академвидав, 2007. – 224 с.
5. Паблик рилейшнз. Связи с общественностью в сфере бизнеса : Учебное пособие по курсу "Паблик рилейшнз". – М. : Ассоциация авторов и издателей "ТАНДЕМ", изд-во ЭКМОС, 1999. – 352с.
6. Пізнюк Л. В. Паблік рилейшнз : навч. посібник для дистанц. навчання / Л. В. Пізнюк. – К. : Ун-т "Україна", 2005. – 239с.
7. Почепцов Г. Г. Паблик рилейшнз для профессионалов / Георгий Георгиевич Почепцов. – 6-е изд. – К. : РЕФЛ-бук, Ваклер, 2005. – 640 с.
8. Почепцов Г. Г. Паблік рилейшнз : навч. посіб. / Георгій Георгійович Почепцов. – 3-ге вид.,виправ. і доп. – К. : Знання, 2006. – 328 с.
9. Слісаренко І. Ю. Паблік Рилейшнз у системі комунікації та управління : Навчальний посібник / Ігор Юрійович Слісаренко. – К : МАУП, 2001. – 104с.