Тема 6. Андрагогічний потенціал неформальної освіти
1. На прикладі одного з музеїв покажіть його просвітницькі можливості для різних вікових і соціальних груп дорослого населення.
2. Складіть анотацію до однієї з виставок чи експозицій так, щоб вона привернула увагу будь якої обраної вами категорії дорослих.
3. Проаналізуйте структуру свого вільного часу. Яке місце в ній посідає освітня (просвітницька) діяльність? Якими формами самоосвітньої діяльності ви володієте? Як вам здається, з яких джерел у вільний час ви черпаєте найбільшу кількість загальнокультурної інформації (радіо, телебачення, відео, театр, музеї, спілкування з друзями і знайомими, подорожі й ін.)? Чим і як збагачують ваше життя заняття у вільний час.
4. Розробіть рекомендації стосовно освіти членів своєї родини.