Тема 6. Андрагогічний потенціал неформальної освіти

1.        На прикладі одного з музеїв покажіть його просвітницькі можливості для різних вікових і соціальних груп дорослого населення.

2.        Складіть анотацію до однієї з виставок чи експозицій так, щоб вона привернула увагу будь якої обраної вами категорії дорослих.

3.        Проаналізуйте структуру свого вільного часу. Яке місце в ній посідає освітня (просвітницька) діяльність? Якими формами самоосвітньої діяльності ви володієте? Як вам здається, з яких джерел у вільний час ви черпаєте найбільшу кількість загальнокультурної інформації (радіо, телебачення, відео, театр, музеї, спілкування з друзями і знайомими, подорожі й ін.)? Чим і як збагачують ваше життя заняття у вільний час.

4.        Розробіть рекомендації стосовно освіти членів своєї родини.