Самостійне завдання 1
Практичне завдання – аналіз профілактичних концепцій Л.С.Виготського – про психічну активність, В.П.Сімонова – про емоційний резонанс та емоційний голод, Мелані Кляйн – про теорію прив’язаності дитини в процесі розвитку.
Ознайомитись із змістом концепцій у додатку та проаналізувати їх за настцпними критеріями.
Вимоги до виконання та оформлення:
Довільна форма (презентація, доповідь, таблиця тощо).
Існує багато теорій розвитку людини, які відрізняються за своїми підходами та методологією. Для порівняння теорій розвитку людини можна використовувати наступні критерії:
Підход до розвитку: теорії можуть бути орієнтовані на розвиток фізичних, психологічних або соціальних аспектів людини, або на всі аспекти разом.
Концепція людини: деякі теорії описують людину як активного творця свого власного розвитку, тоді як інші розглядають її як пасивного приймача зовнішніх стимулів.
Фокус на віковій динаміці: деякі теорії розвитку людини орієнтовані на конкретні вікові періоди, такі як дитинство, підлітковий вік або дорослість, тоді як інші розглядають розвиток протягом усього життя.
Теоретична база: деякі теорії базуються на біологічних, психологічних або соціальних теоріях, тоді як інші використовують інтердисциплінарний підхід.
Підтримка науковими дослідженнями: деякі теорії мають значну кількість наукових досліджень, що їх підтверджують, тоді як інші теорії є менш обґрунтованими.
Практична значущість: теорії можуть мати практичне застосування, таке як розробка програм виховання, терапії, дидактичних методик тощо, або бути використані в академічних дослідженнях, або ж бути відкритими для дискусій та дебатів.
- 17 February 2023, 4:05 PM