Індивідуальне завдання

Індивідуальна робота:

1. Оберіть з переліку інноваційних технологій, запропонованого викладачем, одну з інновацій
3. Підберіть наукову та методичну літератури з теми проекту
4. Опрацюйте практичний досвід вчителів-словесників щодо використання обраної інноваційної технології навчання
5. Розробіть власні приклади використання обраної інноваційної технології на уроках мови та літератури
6. Підготуйте доповідь та презентацію за результатами дослідження
7. Візьміть участь у проведенні круглого столу "Впровадження інноваційних технологій навчання у гуманітарну освіту"
8. Презентацію та доповідь із власними розробками ПРИЄДНАТИ як ДОКУМЕНТИ

ПЕРЕЛІК ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ:
1. Візуалізація – ситуація успіху на уроці. Скрайбінг як інструмент візуалізації
2. Програми для організації зворотного зв'язку у роботі з учнями
3. Використання інтерактивних технологій на уроках мови та літератури
4. Проектна діяльність на уроках мови та літератури
5. Використання інтелект-карт (ментальні карти, карти розуму) на уроках мови та літератури
6. QR-коди на уроках мови та літератури
7. Технологія перевернутого навчання на уроках мови та літератури
8. Використання хмарних сервісів та WEB 2 на уроках мови та літератури
9. Веб-квести у навчальному процесі та позааудиторній діяльності вчителя-словесника
10. Едьютеймент: навчання через гру
11. Особливості змішаного навчання у закладі середньої освіти.
12. Сторітелінг як інноваційна методика формування мовленнєвої компетентності учнів загальноосвітнього закладу
13. Особливості формувального оцінювання у школі.
14. Дистанційне навчання: форми, методи, інструменти

2. Підготуйте лепбук для учнів з будь-якої мовознавчої або літературознавчої теми (наприклад, «Фразеологія» або «Лексика», або будь-яка інша тема)