Практичне завдання 4 з/в

ü Готуємося за навчальним посібником (Санакоєва Н. Психологічні основи реклами та Пр. Тема 3. С. 26-31). Також дивимося презентацію до цієї теми.

Тема 3.Вплив на несвідоме у сучасній рекламі.

Гіпнотично орієнтовані підходи

 

1.     Поняття «транс», «трансовий стан»: сутність та структура.

2.     Ознаки трансу.

3.     Гіпнотичні техніки у рекламі.

 

Описание: Описание: Описание: check-mark[1]Мета: формування уявлення про використання гіпнотичних способів впливу у сучасному рекламному та PR-дискурсі; ознайомлення з основними поняттями та техніками введення у трансові стани споживачів; набуття вмінь психотехнічного аналізу рекламних повідомлень.

 

!Ключові слова

Несвідоме, психологічний вплив, прихований вплив, гіпноз, гіпнотичні техніки, транс, трансові стани, сугестія, показ трасової поведінки, вікова регресія, використання природних трансових станів, перевантаження свідомості, розрив шаблону, персеверація, звертання до авторитету, техніка розсіювання, метод перенесення або техніка «якоріння».

 

 

Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: blog-1022558-128 Завдання для самостійного виконання

1.     До питання плану № 3 створити презентацію

2.   Зробити добірку різних видів реклами (за каналами поширення), де будуть репрезентовані основні техніки введення у трансовий стан.

3.     Підготуйте доповідь (із ілюстраційним матеріалом, оформленим у вигляді презентації) на тему «Сублімінальна реклама» або «25 кадр у психології реклами».