Самостійна робота №5

Створення соціальних закладок  за допомогою Symbaloo

Мета: навчитися створювати веб-мікси і тайли за допомогою Symbaloo.
Завдання:

  1. Зареєструватися на сервісі Symbaloo (https://www.symbaloo.com/).
  2. Ознайомитися з вебміксами та наборами тайлів, які запропонував Symbaloo за темою освіта. Заповнити таблицю-огляд, включивши до неї п’ять найбільш цікавих та корисних ресурси для навчання за вашою предметною спеціальністю. В якості підтвердження зробити екранні копії сайтів (вставити до файлу Таблиця-огляд.docx).
  3. Налаштувати зовнішній вигляд вебмікса Home (Дом) Symbaloo:
    - змінити назву на Головна;
    - змінити фон веб-мікса.
  4. Створити тайли для групування в папці ІТ в освіті для переходу на всі ресурси, з якими ознайомилися в дисципліні: Google Blogger; Prezi; Canva (присутня)Word Art; Word ArtJigsaw PlanetКонструктор логотипів (https://logotextom.com/). Згрупувати ці тайли до папки ІТ в освіті. Видалити папку Banking, на її місці розмістити тайл-папку ІТ в освіті
  5. Ознайомитися з тайлами, що залишитися, і порівняти їх з переліком ресурсів, для переходу на які потрібно створити тайли:
    Google;
    - Symbaloo Search;
    - Safe Search;
    - Bing;
    - Gmail;
    - Google диск;
    - Google карти;
    - Google академія (https://scholar.google.com/);
    - Google перекладач (https://translate.google.com/);
    - Контакти (https://contacts.google.com/);
    - Facebook;
    - Instagram;
    - Twitter;
    - Три ресурси для ознайомлення з погодою в Запоріжжі або іншому місті (наприклад: https://www.gismeteo.ua/https://sinoptik.ua/https://rp5.ua/https://www.meteoprog.ua/ або ін.);
    - Сайт ЗНУ;
    - Moodle ЗНУ;
    - Сторінка сайту факультету, на якому навчаєтесь;
    - Сторінка НТСА ЗНУ (http://sites.znu.edu.ua/stud-sci-soc/);
    - Zoom;
    - Фейсбук сторінка Студради ЗНУ (https://www.facebook.com/srznu).
    За необхідністю знайти логотипи для ілюстрування тайлів.
    Створити 4 тайли за особистим вибором.
  6. Здійснити групування тайлів за наведеною нижче схемою.
  7. В якості відповіді надіслати посилання на створений веб-мікс та файл Таблиця-огляд.docx.

   

Методичні рекомендації
Відеоінструкції: