Практичні заняття 7-9

Питання для підготовки: 

«Когніція», «когнітивна система», «пізнавальні процеси», «когнітивні здібності». Нейрофізіологічний механізм пізнавальних процесів; зв’язок когнітивної системи із загальним станом організму. Види когнітивних функцій: сприймання, пам’ять. увага, уява, мислення. Ієрархічний принцип розвитку когнітивних функцій. Нейрокогнітивні розлади. Фактори ризику виникнення когнітивних порушень. Симптоми погіршення когнітивних функцій. Стани, що пов’язані зі змінами пізнавального розвитку. Методи профілактики порушень когнітивних функцій: соціальні та біологічні шляхів підтримки когнітивної діяльності. Ранній сенситивний період до засвоєння фонологічної системи рідної мови. Первинного аналізу мовленнєвого потоку. Взаємозв’язок раннього фонологічного розвитку та подальшого розвитку зв’язного мовлення дитини. Соціальна взаємодія в немовлячому та ранньому віці. Засвоєння рідної мови. Білінгвіальне середовище. Умови затримки мовленнєвого розвитку. Особливості емоційної сфери як психічного явища. Онтогенез емоційно-вольової сфери. Емоційний інтелект. Емоційна компетентність за Керолін Саарні. Прояви порушень емоційно-вольової сфери у дітей. Імпульсивність, афективна лабільність, високий рівень сугестивності.