Практика 2 Social blade

Завдання 1.

1) зареєструватись на ресурсі "social blade";

2) обрати та зазначити інформаційну платформу, обрану для роботи;

3) зазначити 100 найпопулярніших осіб або  ресурсів (список);

4) визначити їх спрямованість (узагальнені дані представити у таблиці) та провести ітого групування - зазначити, скільки представників якого напряму у топ-100;

5) обрати сторінку у соціальній мережі (вказати її власника) та описати, за якими критеріями ведеться статистичний облік та надається візуалізація.

Завдання 2.

Обрати сторінку відомої публічної особи та визначити за допомогою інструментів ресурсу:

1) три дати, коли був зафіксований максимальний "притік" або "відтік" підписників;

2) співвіднести даний процес з конкретними публікаціями та зробити припущення щодо того, яка ситуація спровокувала даний процес;

3) зробити висновок щодо чутливих для цільової адуторії даної особи тем.