Практика 2 Social blade
Завдання 1.
1) зареєструватись на ресурсі "social blade";
2) обрати та зазначити інформаційну платформу, обрану для роботи;
3) зазначити 100 найпопулярніших осіб або ресурсів (список);
4) визначити їх спрямованість (узагальнені дані представити у таблиці) та провести ітого групування - зазначити, скільки представників якого напряму у топ-100;
5) обрати сторінку у соціальній мережі (вказати її власника) та описати, за якими критеріями ведеться статистичний облік та надається візуалізація.
Завдання 2.
Обрати сторінку відомої публічної особи та визначити за допомогою інструментів ресурсу:
1) три дати, коли був зафіксований максимальний "притік" або "відтік" підписників;
2) співвіднести даний процес з конкретними публікаціями та зробити припущення щодо того, яка ситуація спровокувала даний процес;
3) зробити висновок щодо чутливих для цільової адуторії даної особи тем.