Самостійне завдання 6

Самостійне заняття № 6 ПІДГОТОВКА СПЕЦИФІКАЦІЇ ПСИХОДІАГНОСТИЧНОГО ІНСТРУМЕНТУ 

Мета: здійснити специфікацію психодіагностичного інструмента. 

Виконайте самостійне завдання. 

Здійсніть специфікацію оригінального психодіагностичного інструмента. 

Методичні рекомендації до виконання завдань самостійної роботи. 

Специфікація психодіагностичного інструмента – це встановлення формальних характеристик методики. До найважливіших характеристик відносять (відповідно до обраного типу психодіагностичного інструмента): – тип завдань (питання, твердження, когнітивні задачі); – стимульний матеріал (якщо такий необхідний: приміром, в опитувальниках – бланки, у проєктивних методиках – картинки, в об’єктивних тестах – певні алгоритми); – назви та зміст шкал, рівнів, областей дослідження; – формат і кількість завдань (назагал та окремо для кожної шкали, рівня, області); – специфіка процедури дослідження (основні етапи); – особливості кількісної обробки та якісної інтерпретації результатів дослідження; – формат звіту (структура). Попередньо слід визначитися щодо того, який тип даних буде вивчатися: L-дані, Q-дані, T-дані. Від цього залежатиме тип психодіагностичного інструмента. 

Наприклад, T-дані можна отримати переважно з об’єктивного тесту, а Q-дані – з опитувальника. 

Звіт про виконання самостійного завдання: 

1. Тип завдань. 

2. Стимульний матеріал. 

3. Назви шкал. 

4. Кількість пунктів (завдань). 

5. Етапи дослідження. 

6. Спосіб обробки результатів. 

7. Структура звіту.