Самостійне завдання 6
Самостійне заняття № 6 ПІДГОТОВКА СПЕЦИФІКАЦІЇ ПСИХОДІАГНОСТИЧНОГО ІНСТРУМЕНТУ
Мета: здійснити специфікацію психодіагностичного інструмента.
Виконайте самостійне завдання.
Здійсніть специфікацію оригінального психодіагностичного інструмента.
Методичні рекомендації до виконання завдань самостійної роботи.
Специфікація психодіагностичного інструмента – це встановлення формальних характеристик методики. До найважливіших характеристик відносять (відповідно до обраного типу психодіагностичного інструмента): – тип завдань (питання, твердження, когнітивні задачі); – стимульний матеріал (якщо такий необхідний: приміром, в опитувальниках – бланки, у проєктивних методиках – картинки, в об’єктивних тестах – певні алгоритми); – назви та зміст шкал, рівнів, областей дослідження; – формат і кількість завдань (назагал та окремо для кожної шкали, рівня, області); – специфіка процедури дослідження (основні етапи); – особливості кількісної обробки та якісної інтерпретації результатів дослідження; – формат звіту (структура). Попередньо слід визначитися щодо того, який тип даних буде вивчатися: L-дані, Q-дані, T-дані. Від цього залежатиме тип психодіагностичного інструмента.
Наприклад, T-дані можна отримати переважно з об’єктивного тесту, а Q-дані – з опитувальника.
Звіт про виконання самостійного завдання:
1. Тип завдань.
2. Стимульний матеріал.
3. Назви шкал.
4. Кількість пунктів (завдань).
5. Етапи дослідження.
6. Спосіб обробки результатів.
7. Структура звіту.