Практичне завдання 4. Розробка дизайну та topic-гайдів ФГД

Завдання:

1. Ознайомтесь з матеріалами теми Особливості організації та проведення фокусованих групових інтерв'ю

2. Відповідно до сформульованих дослідницьких ситуацій, наведених нижче, розробіть дизайни фокус-груп.

- Ситуація 1. Тема. Маркетингове дослідження для фірми-виробника спорттоварів. Фірма виробник спорттоварів хоче з'ясувати порівняльну ефективність впливу різних каналів дистрибуції на збут своїх товарів, рекламні можливості соціальних мереж в даному аспекті та перспективи розширення цільової аудиторії.

- Ситуація 2. Тема. Оцінка якості дистанційного навчання в українських ВНЗ. Інформаційний запит: необхідно дізнатись думки основних стейкхолдерів щодо особливостей дистанційного навчання, його якості, технічного та інформаційного забезпечення, можливостей та перспектив застосування.  

3. Продумайте кошторис ФГД для Ситуації 1 з попереднього пункту. (Вкажіть основні статті витрат та необхідні ресурси, а також розрахуйте загальну вартість).

4. Розробіть topic-гайд/гайди до Ситуації 2 з друго пункту завдання.

! Зверніть увагу, файл виконаного завдання повинен містити ваше прізвище !