Практичне завдання 3

Практичне завдання: Створення таблиці аналізу та класифікації дислалії.

Вимоги до виконання та оформлення:

Завдання полягає у створенні детальної таблиці, яка класифікує різні види дислалії. Таблиця повинна включати наступні колонки:

Тип дислалії: Опис функціональної та механічної (органічної) дислалії.

Характеристики порушень: Опис порушень вимови, що відносяться до кожного типу (наприклад, заміна, викривлення, відсутність звуків).

Вікові особливості: Пояснення того, як прояви дислалії можуть відрізнятися залежно від вікової групи дитини.

Причини порушення: Вказівка на етіологічні фактори, такі як аномалії зубів, щелепи, прикусу тощо.

Методи корекції: Опис методів корекції та логопедичного впливу, що використовуються для кожного типу дислалії.

Приклади вправ: Конкретні приклади вправ, які можуть бути застосовані для корекції різних типів дислалій.

Формат подання:

Створіть таблицю в електронному вигляді (наприклад, в Excel або Google Sheets або ін.), що дозволяє чітко представити інформацію в структурованому форматі.

Максимальну кількість балів за завдання отримає студент, який демонструє:

-      Глибоке та всебічне розуміння теми (1 бал): Чітке розуміння всіх аспектів дислалії, включаючи різні типи, характеристики порушень, вікові особливості, етіологію.

-      Точність та детальність інформації (1 бал): Надання точної, докладної та релевантної інформації у кожній колонці таблиці, без пропусків важливих даних.

-      Чіткість структури та оформлення (1 бал): Логічна структура таблиці, чітке та зрозуміле оформлення, включаючи легкість читання та візуальну привабливість.

-      Критичне мислення та аналітичні здібності (1 бал): Здатність аналізувати, порівнювати та інтегрувати інформацію, а також висловлювати обґрунтовані висновки.

4