Практичне завдання 3
Практичне завдання: Створення таблиці аналізу та класифікації дислалії. |
Вимоги до виконання та оформлення: Завдання полягає у створенні детальної таблиці, яка класифікує різні види дислалії. Таблиця повинна включати наступні колонки: Тип дислалії: Опис функціональної та механічної (органічної) дислалії. Характеристики порушень: Опис порушень вимови, що відносяться до кожного типу (наприклад, заміна, викривлення, відсутність звуків). Вікові особливості: Пояснення того, як прояви дислалії можуть відрізнятися залежно від вікової групи дитини. Причини порушення: Вказівка на етіологічні фактори, такі як аномалії зубів, щелепи, прикусу тощо. Методи корекції: Опис методів корекції та логопедичного впливу, що використовуються для кожного типу дислалії. Приклади вправ: Конкретні приклади вправ, які можуть бути застосовані для корекції різних типів дислалій. Формат подання: Створіть таблицю в електронному вигляді (наприклад, в Excel або Google Sheets або ін.), що дозволяє чітко представити інформацію в структурованому форматі. |
Максимальну кількість балів за завдання отримає студент, який демонструє: - Глибоке та всебічне розуміння теми (1 бал): Чітке розуміння всіх аспектів дислалії, включаючи різні типи, характеристики порушень, вікові особливості, етіологію. - Точність та детальність інформації (1 бал): Надання точної, докладної та релевантної інформації у кожній колонці таблиці, без пропусків важливих даних. - Чіткість структури та оформлення (1 бал): Логічна структура таблиці, чітке та зрозуміле оформлення, включаючи легкість читання та візуальну привабливість. - Критичне мислення та аналітичні здібності (1 бал): Здатність аналізувати, порівнювати та інтегрувати інформацію, а також висловлювати обґрунтовані висновки. |
4 |