Теоретичне завдання 4

1.  Що таке сигматизм і які його основні типи?

2.  Які типові недоліки вимови свистячих звуків?

3.  Які методики виправлення різних видів сигматизмів використовуються у логопедії?

4.  Яке значення має артикуляційна гімнастика у корекції свистячих звуків?

5.  Як проводиться автоматизація свистячих звуків у мовленні?

6.  Які основні причини та види порушень у вимові шиплячих звуків?

7.  Які етапи та прийоми постановки шиплячих звуків є ефективними?

8.  Як відбувається диференціація вимови свистячих та шиплячих звуків?

9.  Які основні недоліки вимови губних звуків, і які прийоми використовуються для їх корекції?

10. Які методики та вправи ефективні для постановки та автоматизації передньоязикових звуків?