Самостійне завдання 8
Завдання для підгрупи (до 6 студентів):
Створити інфографіку з підготовчих артикуляційних вправ для різних груп звуків (губно-губних, губно-зубних, свистячих, шиплячих та передньоязикових) та способів їх постановки
губно-губні звуки - П, Б, П', Б', М, М';
губно-зубні звуки - Ф, В, Ф', В';
свистячі звуки - С, З, Ц, ДЗ, С', З', Ц';
шиплячі звуки - Ш, Ж, Щ, ДЖ;
передньоязикові звуки - Т, Д, Н, Т', Д', Н'.
Опис завдання:
Інструменти та спосіб створення: Студенти можуть використовувати будь-який зручний інструмент для створення інфографіки, наприклад, Canva, Piktochart, PowerPoint, або Google Slides.
Джерела інформації: Використовуйте матеріали лекції та додаткові ресурси (наприклад, посилання на Moodle) або інші надійні джерела.
Вміст інфографіки:
Групи звуків: Інфографіка повинна включати опис та підготовчі артикуляційні вправи для наступних груп звуків:
- Губно-губні (наприклад, звуки "п", "б"): вправи для зміцнення губ та координації їх рухів.
- Губно-зубні (наприклад, звук "ф", "в"): вправи для точного положення верхніх зубів на нижній губі.
- Свистячі (наприклад, звуки "с", "з"): вправи для контролю видиху і положення язика.
- Шиплячі (наприклад, звуки "ш", "ж"): вправи для закруглення губ і правильного положення язика.
- Передньоязикові (наприклад, звуки "т", "д"): вправи для позиціонування кінчика язика на альвеолах або зубах.
Опис вправ: Для кожної групи звуків вказати декілька підготовчих вправ (із коротким описом), які допомагають розвинути артикуляційний апарат.
Постановка звуків: Додати рекомендації щодо способів постановки кожної групи звуків, із зазначенням типових труднощів та технік для досягнення правильного звукоутворення.
Критерії оформлення:
- Структура та організованість: Інформація має бути поділена на розділи для кожної групи звуків, з логічним та послідовним викладом матеріалу.
- Наочність та зображення: Додати схематичні зображення артикуляційного положення губ, зубів та язика для кожної групи вправ та кожного способу постановки.
- Лаконічність: Описи вправ повинні бути короткими, але інформативними, щоб забезпечити легке засвоєння матеріалу.