Самостійне завдання 8

Завдання для підгрупи (до 6 студентів):

Створити інфографіку з підготовчих артикуляційних вправ для різних груп звуків (губно-губних, губно-зубних, свистячих, шиплячих та передньоязикових) та способів їх постановки

губно-губні звуки - П, Б, П', Б', М, М';

губно-зубні звуки - Ф, В, Ф', В';

свистячі звуки - С, З, Ц, ДЗ, С', З', Ц';

шиплячі звуки - Ш, Ж, Щ, ДЖ;

передньоязикові звуки - Т, Д, Н, Т', Д', Н'.

  

Опис завдання:

  1. Інструменти та спосіб створення: Студенти можуть використовувати будь-який зручний інструмент для створення інфографіки, наприклад, Canva, Piktochart, PowerPoint, або Google Slides.

  2. Джерела інформації: Використовуйте матеріали лекції та додаткові ресурси (наприклад, посилання на Moodle) або інші надійні джерела.

  3. Вміст інфографіки:

    • Групи звуків: Інфографіка повинна включати опис та підготовчі артикуляційні вправи для наступних груп звуків:

      • Губно-губні (наприклад, звуки "п", "б"): вправи для зміцнення губ та координації їх рухів.
      • Губно-зубні (наприклад, звук "ф", "в"): вправи для точного положення верхніх зубів на нижній губі.
      • Свистячі (наприклад, звуки "с", "з"): вправи для контролю видиху і положення язика.
      • Шиплячі (наприклад, звуки "ш", "ж"): вправи для закруглення губ і правильного положення язика.
      • Передньоязикові (наприклад, звуки "т", "д"): вправи для позиціонування кінчика язика на альвеолах або зубах.
    • Опис вправ: Для кожної групи звуків вказати декілька підготовчих вправ (із коротким описом), які допомагають розвинути артикуляційний апарат.

    • Постановка звуків: Додати рекомендації щодо способів постановки кожної групи звуків, із зазначенням типових труднощів та технік для досягнення правильного звукоутворення.

  4. Критерії оформлення:

    • Структура та організованість: Інформація має бути поділена на розділи для кожної групи звуків, з логічним та послідовним викладом матеріалу.
    • Наочність та зображення: Додати схематичні зображення артикуляційного положення губ, зубів та язика для кожної групи вправ та кожного способу постановки.
    • Лаконічність: Описи вправ повинні бути короткими, але інформативними, щоб забезпечити легке засвоєння матеріалу.

Завантажити завдання у форматі pdf.