Теоретичне завдання 4
1. Що таке сигматизм і які його основні типи?
2. Які типові недоліки вимови свистячих звуків?
3. Які методики виправлення різних видів сигматизмів використовуються у логопедії?
4. Яке значення має артикуляційна гімнастика у корекції свистячих звуків?
5. Як проводиться автоматизація свистячих звуків у мовленні?
6. Які основні причини та види порушень у вимові шиплячих звуків?
7. Які етапи та прийоми постановки шиплячих звуків є ефективними?
8. Як відбувається диференціація вимови свистячих та шиплячих звуків?
9. Які основні недоліки вимови губних звуків, і які прийоми використовуються для їх корекції?
10. Які методики та вправи ефективні для постановки та автоматизації передньоязикових звуків?