Практичне завдання 7
Практичне завдання: Створення таблиці планування корекційної роботи для дітей з ФФНМ |
Вимоги до виконання та оформлення: Створіть детальну таблицю, яка буде служити як план для організації корекційної роботи з дітьми, які мають фонетико-фонематичне недорозвинення мовлення. Таблиця повинна включати наступні елементи: Тип Заняття: Визначте, чи це індивідуальні або групові заняття. Цілі Заняття: Опис цілей заняття згідно з особливостями дітей з ФФНМ. Основні Завдання: Конкретизуйте завдання, які необхідно вирішити в рамках заняття (наприклад, формування фонетичної системи мови, розвиток фонематичного слуху і т.д.). Методи та Підходи: Опишіть методи та підходи, які ви плануєте використовувати для досягнення поставлених цілей. Дидактичний Матеріал: Перелічіть дидактичні матеріали, які будуть використані в ході заняття (малюнки, таблиці, іграшки тощо). Оцінка Ефективності: Запропонуйте способи оцінки ефективності проведеного заняття. |
Максимальну кількість балів за гру отримає студент, який демонструє: Детальність та Глибину Аналізу (1 бал): Глибоке розуміння проблематики ФФНМ та чітке визначення цілей, завдань та методів корекційної роботи, що відображає комплексний підхід до планування. Застосування Теоретичних Знань (1 бал): Ефективне використання теоретичних знань у виборі методів та підходів для корекції ФФНМ, що свідчить про глибоке розуміння матеріалу. Креативність та Інноваційність (1 бал): Прояв креативності та інноваційного мислення в підборі дидактичних матеріалів та оцінці ефективності, а також у розробці оригінальних і ефективних занять. Якість Оформлення та Організація Матеріалу (1 бал): Висока якість оформлення таблиці з чіткою структурою, логічним поданням інформації та візуальною привабливістю. |
4 |