Практичне завдання 13
Завдання передбачає створення схеми-плану логопедичного заняття на основі структури заняття, яке аналізувалося в практичному занятті №12 (відео ).
Умови виконання завдання:
Форма роботи:
Робота виконується у підгрупах (до 5 осіб).Вибір параметрів заняття:
- Оберіть звук для опрацювання.
- Визначте етап автоматизації (наприклад, слова, речення, зв’язне мовлення).
- Вкажіть цільовий вік дитини, для якої розробляється заняття.
Схема-план заняття:
У PDF-документі потрібно детально описати структуру заняття:- Назва діяльності (наприклад, вправа чи гра).
- Мета (що планується досягти за допомогою цієї діяльності).
- Інструкція (текст інструкції, яку логопед дає дитині).
- Хід проведення (що передбачається до виконання, включаючи можливі запитання логопеда, варіанти відповідей дитини, використання матеріалів тощо).
Рекомендація:
- У занятті обов’язково врахуйте аспекти, які вам сподобалися або не сподобалися при аналізі відео. Покажіть, як ви їх адаптуєте чи вдосконалите у власному занятті.
Критерії оцінювання (максимум 4 бали):
Логічність і чіткість структури заняття (1 бал):
Чітке визначення етапів, логічна послідовність дій.Якість розроблених завдань (1 бал):
Цікаві, практичні, відповідні віку й рівню дитини завдання.Відображення мети та інструкцій (1 бал):
Мета кожного етапу чітко сформульована, інструкції зрозумілі.Оригінальність і вдосконалення аспектів заняття з відео (1 бал):
Використання ідей, які сподобалися, та внесення покращень до недоліків.
Технічні вимоги:
- Документ має бути у форматі PDF.
- Мова: українська, без орфографічних помилок)
Підказки:
- Використовуйте матеріали з відео як орієнтир для побудови власного заняття.
- Включіть ігрові, моторні чи інтерактивні елементи для покращення мотивації дитини.
- Зверніть увагу на ефективність інструкцій та заохочень, які ви плануєте.
- Ідеї для ігор та вправ можна, наприклад, знайти тут і тут.
Бажаю натхнення та цікавих ідей для створення ваших логопедичних занять! 😊