Практичне завдання 6

Практичне завдання: Створення інтерактивної візуальної схеми для корекційно-педагогічного впливу при дизартрії.

Вимоги до виконання та оформлення:

Студентам необхідно розробити детальну візуальну схему або таблицю, яка ілюструє різні аспекти корекційно-педагогічного впливу при дизартрії. Схема повинна включати:

Огляд Основних Принципів: Візуалізація ключових принципів корекційного впливу, таких як інтегрований підхід, індивідуалізація, системність тощо.

Методики і Техніки: Представлення різноманітних методів і технік, таких як логоритміка, лікувальна фізкультура, артикуляційна гімнастика тощо, з вказівкою їх застосування.

Корекційні Вправи: Приклади конкретних вправ із детальним описом та ілюстраціями, призначеними для розвитку моторики, дихання, голосу, артикуляції тощо.

Візуальні Засоби: Використання графіків, діаграм, ілюстрацій та інших візуальних засобів для наочності.

Формат подання:

Для створення схеми або таблиці можна використати програми Microsoft PowerPoint, Adobe Illustrator або онлайн-інструменти для створення інфографіки, такі як Canva чи Piktochart.

Максимальну кількість балів за гру отримає студент, який демонструє:

Глибоке розуміння корекційно-педагогічного впливу при дизартрії (1 бал): Докладне і точне висвітлення різних аспектів і принципів корекційної роботи при дизартрії.

Застосування різноманітних методів і технік (1 бал): Інтеграція різних методів і технік, таких як логоритміка, лікувальна фізкультура, артикуляційна гімнастика, у структуровану і чітку систему.

Детальність і точність у представленні корекційних вправ (1 бал): Представлення конкретних, детальних вправ з чіткими інструкціями та ілюстраціями.

Якість візуального представлення (1 бал): Висока якість візуального оформлення, з використанням графіків, діаграм, ілюстрацій для кращого розуміння.

Практична придатність (1 бал): Показ практичної придатності схеми або таблиці для використання в реальних умовах корекційної роботи, здатність інтегрувати теорію з практичним застосуванням.

5