Практичне завдання 6
Практичне завдання: Створення інтерактивної візуальної схеми для корекційно-педагогічного впливу при дизартрії. |
Вимоги до виконання та оформлення: Студентам необхідно розробити детальну візуальну схему або таблицю, яка ілюструє різні аспекти корекційно-педагогічного впливу при дизартрії. Схема повинна включати: Огляд Основних Принципів: Візуалізація ключових принципів корекційного впливу, таких як інтегрований підхід, індивідуалізація, системність тощо. Методики і Техніки: Представлення різноманітних методів і технік, таких як логоритміка, лікувальна фізкультура, артикуляційна гімнастика тощо, з вказівкою їх застосування. Корекційні Вправи: Приклади конкретних вправ із детальним описом та ілюстраціями, призначеними для розвитку моторики, дихання, голосу, артикуляції тощо. Візуальні Засоби: Використання графіків, діаграм, ілюстрацій та інших візуальних засобів для наочності. Формат подання: Для створення схеми або таблиці можна використати програми Microsoft PowerPoint, Adobe Illustrator або онлайн-інструменти для створення інфографіки, такі як Canva чи Piktochart. |
Максимальну кількість балів за гру отримає студент, який демонструє: Глибоке розуміння корекційно-педагогічного впливу при дизартрії (1 бал): Докладне і точне висвітлення різних аспектів і принципів корекційної роботи при дизартрії. Застосування різноманітних методів і технік (1 бал): Інтеграція різних методів і технік, таких як логоритміка, лікувальна фізкультура, артикуляційна гімнастика, у структуровану і чітку систему. Детальність і точність у представленні корекційних вправ (1 бал): Представлення конкретних, детальних вправ з чіткими інструкціями та ілюстраціями. Якість візуального представлення (1 бал): Висока якість візуального оформлення, з використанням графіків, діаграм, ілюстрацій для кращого розуміння. Практична придатність (1 бал): Показ практичної придатності схеми або таблиці для використання в реальних умовах корекційної роботи, здатність інтегрувати теорію з практичним застосуванням. |
5 |