Практичне завдання 4

Практичне завдання:

Схема «Логопедична робота з особами з порушеннями слуху та зору».

Вимоги до виконання та оформлення:

Аналіз мовленнєвих порушень:

Створіть таблицю для аналізу фонетико-фонематичних, лексичних та граматичних порушень у осіб з порушеннями слуху (таких як туговухість, слабочуття) та осіб з порушеннями зору (таких як слабозорість, сліпота).

Для кожної категорії порушень вкажіть типові приклади та методи їх корекції.

Розробка плану обстеження та корекції:

Сформулюйте план логопедичного обстеження для кожної групи осіб (з порушеннями слуху та зору), враховуючи їхні специфічні потреби.

Розробіть методичні рекомендації для організації логопедичної роботи з цими групами, з акцентом на специфіці виявлення і корекції мовленнєвих порушень.

Практичне виконання:

Виберіть один з аспектів мовленнєвих порушень (фонетика, лексика або граматика) для осіб з порушеннями слуху або зору.

Розробіть та продемонструйте практичну вправу, призначену для корекції обраного порушення. Обґрунтуйте вибір вправи та очікувані результати.

Формат здачі:

Таблиця з аналізом мовленнєвих порушень.

Письмовий план обстеження та корекції.

Відеозапис або письмовий опис демонстрації вправи з обґрунтуванням.

Максимальна кількість балів

нараховується за такими критеріями:

Глибоке розуміння проблематики (до 3 балів): Показати глибоке розуміння специфіки мовленнєвих порушень у осіб з порушеннями слуху та зору, а також знання методів їх корекції.

Якість аналізу (до 2 балів): Забезпечити детальний та точний аналіз мовленнєвих порушень, використовуючи таблицю для чіткого представлення інформації.

Практична реалізація (до 3 балів): Ефективно розробити та продемонструвати практичну вправу, вибрану для корекції вказаних порушень, з чітким обгрунтуванням її вибору та очікуваного результату.

Комплексність підходу (до 2 балів): Показати комплексний підхід у плануванні обстеження та корекції, включаючи методичні рекомендації для організації логопедичної роботи.

Загалом оцінка буде базуватися на якості аналітичної роботи, ретельності підготовки та ефективності демонстрації практичної вправи.

10