Практичне завдання 4
Практичне завдання: Схема «Логопедична робота з особами з порушеннями слуху та зору». |
Вимоги до виконання та оформлення: Аналіз мовленнєвих порушень: Створіть таблицю для аналізу фонетико-фонематичних, лексичних та граматичних порушень у осіб з порушеннями слуху (таких як туговухість, слабочуття) та осіб з порушеннями зору (таких як слабозорість, сліпота). Для кожної категорії порушень вкажіть типові приклади та методи їх корекції. Розробка плану обстеження та корекції: Сформулюйте план логопедичного обстеження для кожної групи осіб (з порушеннями слуху та зору), враховуючи їхні специфічні потреби. Розробіть методичні рекомендації для організації логопедичної роботи з цими групами, з акцентом на специфіці виявлення і корекції мовленнєвих порушень. Практичне виконання: Виберіть один з аспектів мовленнєвих порушень (фонетика, лексика або граматика) для осіб з порушеннями слуху або зору. Розробіть та продемонструйте практичну вправу, призначену для корекції обраного порушення. Обґрунтуйте вибір вправи та очікувані результати. Формат здачі: Таблиця з аналізом мовленнєвих порушень. Письмовий план обстеження та корекції. Відеозапис або письмовий опис демонстрації вправи з обґрунтуванням. |
Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями: Глибоке розуміння проблематики (до 3 балів): Показати глибоке розуміння специфіки мовленнєвих порушень у осіб з порушеннями слуху та зору, а також знання методів їх корекції. Якість аналізу (до 2 балів): Забезпечити детальний та точний аналіз мовленнєвих порушень, використовуючи таблицю для чіткого представлення інформації. Практична реалізація (до 3 балів): Ефективно розробити та продемонструвати практичну вправу, вибрану для корекції вказаних порушень, з чітким обгрунтуванням її вибору та очікуваного результату. Комплексність підходу (до 2 балів): Показати комплексний підхід у плануванні обстеження та корекції, включаючи методичні рекомендації для організації логопедичної роботи. Загалом оцінка буде базуватися на якості аналітичної роботи, ретельності підготовки та ефективності демонстрації практичної вправи. |
10 |