Практичне 6

Практичне завдання в малих групах – схематичне складання програми психолого-педагогічного супроводу дитини з порушенням інтелектуального розвитку (вік дитини, тип порушення і заклад – на вибір студентів)

Підготовка до дискусії «Роль логопеда у процесі навчання та виховання дитини з ПІР»

Вимоги до виконання та оформлення:

авторський текст обсягом до 7 тис. знаків з пробілами. Текст виконаного завдання надсилається на відповідну сторінку у Moodle . Обов’язково – посилання на використані джерела

https://moodle.znu.edu.ua/course/view.php?id=11956

Підготовка до дискусії «Роль логопеда у процесі навчання та виховання дитини з ПІР»

Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями:

-                своєчасність виконання (1 б.);

-                якість виконання (2 б.);

-                ґрунтовність виконання (2 б.);

-                творчий підхід у виконанні (1 б.).

6