Лабораторна робота №3
Розробка інтерактивних матеріалів в Easy Interactive Tools
Мета: ознайомлення з можливостями інтерактивного проєктора Epson та вивчення перспектив його використання при навчанні програмуванню / інформатиці в закладі вищої освіти.
Завдання:
1. Ознайомитися з основними інструментами
програми Easy Interactive Tools:
a) працюючи з додатком за персональним
комп’ютером;
b) працюючи з додатком на екрані.
2. Підготувати до теми (див. особистий
варіант) інтерактивні матеріали для проведення заняття.
Вимоги до матеріалів:
a) обов’язкова титульна сторінка з фоновим
рисунком (можна використовувати хмару слів з цієї теми);
b) при необхідності представити на
сторінках невеличкі текстові фрагменти;
c) теоретичні відомості проілюструвати
схемами і рисунками;
d) схеми і фрагменти програм оформити у
вигляді рисунків;
e) після сторінок з теоретичними
відомостями розташувати сторінку з опорним конспектом до теми;
f) на останніх 1-2 сторінках розташувати
завдання для розв’язання на занятті.
3. Підготовлені матеріали представити на
занятті.
Варіант Тема 1 Організація програми циклічної структури 2 Програмування графіки 3 Двовимірні масиви 4 Обробка текстових рядків 5 Організація програми з використанням процедур 6 Файловий тип даних 7 Цикли з невідомою кількістю повторів 8 Організація програми розгалуженої структури 9 Одномірні масиви 10 Процедурно-орієнтоване програмування 11 Складні умови і складені оператори 12 Обробка текстових файлів 13 Організація програми з використанням функцій 14 Тип даних – запис 15 Множинний тип данихІндивідуальні варіанти
Методичні рекомендації
Додаткові матеріали
- 17 de October de 2017, 00:43
- 17 de October de 2017, 00:43
- 17 de October de 2017, 09:12