Лабораторна робота №3

Розробка інтерактивних матеріалів в Easy Interactive Tools

Мета: ознайомлення з можливостями інтерактивного проєктора Epson та вивчення перспектив його використання при навчанні програмуванню / інформатиці в закладі вищої освіти.

Завдання:

1. Ознайомитися з основними інструментами програми Easy Interactive Tools:

a) працюючи з додатком за персональним комп’ютером;
b) працюючи з додатком на екрані.

2. Підготувати до теми (див. особистий варіант) інтерактивні матеріали для проведення заняття.
Вимоги до матеріалів:

a) обов’язкова титульна сторінка з фоновим рисунком (можна використовувати хмару слів з цієї теми);
b) при необхідності представити на сторінках невеличкі текстові фрагменти;
c) теоретичні відомості проілюструвати схемами і рисунками;
d) схеми і фрагменти програм оформити у вигляді рисунків;
e) після сторінок з теоретичними відомостями розташувати сторінку з опорним конспектом до теми;
f) на останніх 1-2 сторінках розташувати завдання для розв’язання на занятті.

3. Підготовлені матеріали представити на занятті.

Індивідуальні варіанти

Варіант

Тема

1

Організація програми циклічної структури

2

Програмування графіки

3

Двовимірні масиви

4

Обробка текстових рядків

5

Організація програми з використанням процедур

6

Файловий тип даних

7

Цикли з невідомою кількістю повторів

8

Організація програми розгалуженої структури

9

Одномірні масиви

10

Процедурно-орієнтоване програмування

11

Складні умови і складені оператори

12

Обробка текстових файлів

13

Організація програми з використанням функцій

14

Тип даних – запис

15

Множинний тип даних


Методичні рекомендації
Додаткові матеріали