Опис курсу
Мета курсу «Програмне
забезпечення архітектурного проєктування» сформувати у студентів:
- підвищення ролі інноваційного складника освітньої діяльності вишу та
інтеграції до європейського і світового освітнього простору з залученням
студентів до участі у творчих міжнародних проектах, теоретичних знань, що в
сукупності дають цілісне сприйняття сучасного стану тримірної комп’ютерної
графіки та її практичних застосувань;
- уявлень про прогресивні тенденції розвитку
тримірної комп’ютерної графіки;
- практичних знань, вмінь та навичок, які
необхідні для володіння інструментальними засобами одного з розповсюджених на
практиці професійних пакетів для створення і використання тримірної комп’ютерної
графіки та анімації;
-
навчити
студента виконувати проекційні та архітектурно-будівельні креслення з оволодінням
інноваційних комп’ютерних програм.
Завданнями вивчення навчальної
дисципліни є:
- оволодіння
комп’ютерної графіки в проєктуванні;
-
ознайомлення
студентів з теоретичними основами комп’ютерних технологій, їх програмними та
апаратними засобами, сучасними та перспективними графічними анімаційними технологіями, практичним
застосуванням тримірного комп’ютерного проєктування;
- набуття студентами теоретичних знань та основ
практичних навичок роботи в середовищі графічних пакетів растрової та векторної
площинної графіки, який є професійним пакетом для створення проєктів з 3D-
графікою та анімаційною візуалізацію;
- навчити принципами
моделювання та візуалізації об’єктної моделі архітектурно- будівельних
об’єктів;
- підготовка фахівців
для планування, створення і проєктування об’єктів елементів архітектурно-будівельної
інженерії;
- вироблення уміння
користуватися різними креслярськими комп’ютерними інструментами та
використовувати різні прийоми архітектурно-художнього зображення архітектурних
та містобудівних об’єктів та
будівництва;
- навчання
використанню різних технік комп’ютерної графіки в залежності від поставленого
завдання та призначення архітектурно-будівельних креслень за допомогою програм
Archicad-20, Artlantis Studio;
- засвоєння прийомів
побудови аксонометричних і перспективних зображень
при проєктуванні архітектурно-будівельної інженерії;
- засвоєння студентами теорії графічного моделювання та візуалізації в програмі Archicad;
- засвоєння методів
зображення будівель і споруд, їх елементів
з відображенням фактури будівельних і оздоблювальних матеріалів, стилізованого
зображення навколишнього середовища;
-
вироблення в кожного студента
індивідуально творчого підходу при виборі техніки зображення архітектурних та
містобудівних об’єктів, навколишнього середовища;
- засвоєння методів
зображення архітектурно-містобудівних утворень і ансамблів.
У результаті вивчення даної навчальної
дисципліни студент повинен
знати:
-
загальні теоретичні,
методичні і творчі засади архітектурного проєктування;
вміти:
-
застосовувати теорії,
методи і принципи фізико-математичних, природничих наук, комп’ютерних, технологій
для розв’язання складних спеціалізованих задач архітектури та містобудування;
-
виконувати технічні і
художні зображення для використання в архітектурно-містобудівному, архітектурно-дизайнерському
і ландшафтному проєктуванні;
-
розробляти
архітектурно-художні, функціональні, об’ємно-планувальні та конструктивні
рішення, а також виконувати креслення, готувати документацію
архітектурно-містобудівних проєктів;
-
здійснювати комп’ютерне
моделювання, візуалізацію, макетування і підготовку наочних ілюстративних
матеріалів до архітектурно-містобудівних проєктів.
У разі успішного завершення курсу студент зможе:
-
застосовувати програмні засоби, ІТ-технології та інтернет-ресурси
для розв’язання складних спеціалізованих задач архітектури та містобудування;
-
застосовувати сучасні
засоби і методи інженерної, художньої і комп’ютерної графіки, що
використовуються в архітектурно-містобудівному проєктуванні;
-
виявляти, аналізувати та оцінювати потреби і вимоги
клієнтів і партнерів, знаходити ефективні спільні рішення щодо
архітектурно-містобудівних проєктів;
-
організовувати презентації та обговорення проєктів
архітектурно-містобудівного і ландшафтного середовища.
Немає записів у базі даних