Система накопичення балів

Шкала оцінювання: національна та ECTS

За шкалою

ECTS

За шкалою

університету

За національною шкалою

Екзамен

Залік

A

90 – 100 (відмінно)

5 (відмінно)

Зараховано

B

85 – 89 (дуже добре)

4 (добре)

C

75 – 84 (добре)

D

70 – 74 (задовільно)

3 (задовільно)

E

60 – 69 (достатньо)

FX

35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання)

2 (незадовільно)

Не зараховано

F

1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)


Поточний контроль (60 балів)

1. Тести з теоретичного матеріалу (15 балів)

3 тести по 5 балів кожен, що оцінюють знання студентів з основ етіології, патогенезу, та клінічних проявів мовленнєвих порушень.

2. Подкаст або аудіо-презентація (15 балів) на тему «Роль логопедії в комплексній реабілітації після інсульту": Студенти можуть створювати подкасти або аудіозаписи, де вони обговорюють ключові теми курсу або проводять інтерв'ю з експертами у сфері. Це допомагає розвинути навички комунікації та глибше зрозуміти предмет. Оцінюється глибина аналізу, структура та якість представлення матеріалу

3. Практичні вправи (15 балів)

Виконання 3 практичних завдань (по 5 балів кожне), таких як кейс-стаді, аналіз відеоматеріалів з реальними пацієнтами, розробка індивідуального плану корекційної роботи.

4. Активна участь у заняттях (15 балів)

Оцінюється регулярна активна участь у дискусіях, внесок у групові роботи, підготовка та презентація міні-доповідей на заняттях.

 

Залік (40 балів)

1. Підсумковий тест (20 балів)

Письмовий тест, який охоплює весь матеріал курсу. Включає питання замкненого та відкритого типу.

2. Захист проєкту (10 балів)

Підготовка та захист проєкту на тему "Стратегії відновлення мовлення при дегенеративних захворюваннях ЦНС". Оцінюється оригінальність підходу, аргументація та якість презентації.

3. Оцінка загальної активності на курсі (10 балів)

Загальна оцінка, яка враховує постійну активність студента протягом семестру, включаючи внесок у дискусії, питання, відгуки на думки інших студентів.