Питання до розділу 2

-        Які порушення мовл. виникають унаслідок порушень мозкової іннервації м'язів мовл. апарату?

-        Яка роль черепно-мозкових нервів (ЧМН)?

-        Які види відростків мають ЧМН? Яка їхня роль?

-        Що таке кортико-ядерний шлях?

-        У чому полягає відмінність мовл. порушень при бульбарній та псевдобульбарній дизартрії?

-        Які види підкіркових дизартрій ви знаєте?

-        У чому полягає відмінність у стані мовл. м’язів при стовбурових та підкіркових дизартріях?

-        Які основні прояви темпово-ритмічних дизартрій?

-        Які основні прояви гіперконетичних та гіпокінетичних дизартрій?

-        Які основні прояви ригідних дизартрій?

-        Як співвідносяться між собою порушення мовл. та розлади загальної рухової сфери при підкіркових дизартріях?

-        Що означає термін «алалія»?

-        Які мозкові механізми безмовлення у дітей?

-        Якою є роль перинатальних ускладнень в етіології алалій?

-        Яка роль провідних шляхів мозку у мозкових механізмах алалій?

-        Яке значення у розвитку промл. має стан немовл. слухового гнозиса?

-        Яке значення у розвиток мовл. стану мов. слухового гнозиса?

-        Як виявляються порушення провідних шляхів між слуховими та мовноруховими ділянками мозку?

-        Чим прояви дислалії відрізняються від проявів алалій?

-        До якого рівня мовл. системи належать порушення типу дислалій?

-        Що таке фізіологічна дислалія?

-        Як слід розцінити спотворення звуковимови по типу спрощення?

-        Як слід розцінити спотворення звуковимови по типу спотворення?

-        Які види дислексій і дисграфій ви знаєте

-        До якого рівня мозкової організації мовл. відносяться оптичні дислексії та дисграфії?

-        До якого рівня мозкової організації мовлення ставляться графомоторні дисграфії?

-        До якого рівня мозкової організації мовл. відносяться окуломоторні дислексії?

-        До якого рівня мозкової організації мовл. відносяться фонематичні дислексії та дисграфії?

-        У чому полягають особливості глобального читання?

-        Яку роль відіграє профіль півкульної асиметрії (наявність ліворукості) у дебюті навчання читання?

-        Яка специфіка мовл. ритму? У якому виді мовл. він присутній?

-        У чому проявляється аритмія прозового мовл.?

-        У чому полягає специфіка поділу на відрізки у межах прозового мовл.?

-        Чим заїкання відрізняється від інших видів порушень мовл.?

-        Які провокаційні фактори у виникненні заїкання?

-        Яку роль відіграє в механізмах виникнення заїкання те, що мовл. органи поділені навпіл «середньою лінією»?

-        Які дві основні форми заїкання ви знаєте?

-        Яка відмінність клонічних та тонічних судом при заїканні?

-        При якій формі заїкання є первинні порушення ритму?

-        Яка роль півкульного конфлікту у виникненні заїкання?

-        У чому подібність понять алалія та ЗНМ?

-        У чому полягає специфіка порушень мовл. при розладах РАС? Яка їхня природа?

-        У чому полягає специфіка поведінки дітей з РАС, зумовлена порушеннями мовл.?

-       Чому в дітей із нервово-психічними захворюваннями можуть виникнути порушення мовл.?

-        Яка роль гіперопіки дитини у виникненні труднощів психомовл. розвитку?

-        Що таке білінгвізм?

-        У чому переваги білінгвізму?

-        Що ускладнює білінгвальний розвиток дітей?

-        Чи має у дитини вроджена (генетична) підготовленість до засвоєння певної мови?

-        Чому ранній початок білінгвального розвитку дитини кращий, ніж оволодіння другою мовою в пізнішому віці?

-        Які витоки вчення про афазію? Із іменами яких класичних неврологів воно пов'язане?

-        Які форми афазії є найпоширенішими?

-        Чим сенсорні афазії відрізняються від моторних?

-        Який термін є еквівалентним терміну сенсорна експресивна або імпресивна афазія?

-        Який термін є еквівалентним терміну моторна афазія - експресивна чи імпресивна?

-        Які форми афазії входять до класифікації афазій А.Р. Лурії?

-        Назви яких форм афазії збігаються з тими, що входили в класичну неврологічну класифікацію афазій?

-        Яке сполучення вкладається в поняття розпаду мовл.?

-        Як поняття розпад мови співвідноситься з поняттям опанування мовл.?

-        Які форми афазії входять до нейролінгвістичної класифікації афазій?

-        Як специфіка коду мови визначає клініку різних форм афазії?

-        У чому складаються особливості когнітивної сфери при психічних захворювання?

-        Яка роль гіперопіки дитини у виникненні труднощів психомовл. розвитку?