Питання до розділу 4
- Чим визначається актуальність нейрокорекції порушень розвитку у дітей?
- Які основні шляхи нейрокорекції?
- Який основний принцип формування у дітей мовл. навичок?
- У чому полягає роль глобальних провідникових зв'язків у формуванні мовл. навичок?
- У чому полягає глобальна роль зовнішнього середовища у формуванні мовл. навичок?
- У чому полягає суть методів формування навичок немовл. слухового гнозису?
- Якою є специфіка зовнішніх стимулів, необхідних для формування навичок немовл. слухового гнозису?
- У чому полягає суть методів формування навичок мовл. слухового гнозису?
- Яка специфіка зовнішніх стимулів необхідна для формування навичок мовл. слухового гнозиса?
- У чому полягає суть методів вироблення навичок розуміння слів?
- Які причини нестійкості результатів корекції мовл. в осіб із заїканням при використанні «методу ритмізації»?
- При якій формі заїкання ефективні методики вироблення елементарного ритму?
- Чи показані ритмічні вправи особам із заїканням при невротичниму (функціональному) заїканні?
- Які основні критерії, які потрібно використовувати для вироблення здатності особи із заїканням ділити фразу на відрізки?
- Чому для усунення заїкання показані комплексні методи нейрокорекції?
- У чому полягає основна відмінність нейрокорекції порушень мовл. у дітей та дорослих?
- Чому необхідний ранній початок роботи при затримках мовл. розвитку?
- Чому необхідна спрямована стимуляція як мовл., так і психічного розвитку на ранній період життя дитини?
- Якими є методи стимуляції слухової сфери при затримках мовл. розвитку?
- Яке значення стимуляції емоційної сфери?
- Яке значення стимуляції рухової сфери?
- Які методи стимуляції мислення та пам'яті у ранньому віковому періоді?
- Якими є методи стимуляції зорово-предметної сфери при затримках мовл. розвитку?
- На чому ґрунтуються наукові переконання у можливості відновлення мовл. в осіб з афазією?
- Які види компенсації порушень мовл. можливі для практичного використання логопедом?
- У чому прямі методи компенсації афазії?
- У чому полягають обхідні методи компенсації афазії?
- Чим відрізняється нейрокорекційна робота з усунення порушень мовл. від відновлювальної?
- Яка роль мелодійної та інтонаційної стимуляції мовл.?
- Яка роль відновлювального навчання у комплексі лікувальних заходів, які застосовуються при афазіях?