Питання до розділу 4

  • Чим визначається актуальність нейрокорекції порушень розвитку у дітей?
  • Які основні шляхи нейрокорекції?
  • Який основний принцип формування у дітей мовл. навичок?
  • У чому полягає роль глобальних провідникових зв'язків у формуванні мовл. навичок?
  • У чому полягає глобальна роль зовнішнього середовища у формуванні мовл. навичок?
  • У чому полягає суть методів формування навичок немовл. слухового гнозису?
  • Якою є специфіка зовнішніх стимулів, необхідних для формування навичок немовл. слухового гнозису?
  • У чому полягає суть методів формування навичок мовл. слухового гнозису?
  • Яка специфіка зовнішніх стимулів необхідна для формування навичок мовл. слухового гнозиса?
  • У чому полягає суть методів вироблення навичок розуміння слів?
  • Які причини нестійкості результатів корекції мовл. в осіб із заїканням при використанні «методу ритмізації»?
  • При якій формі заїкання ефективні методики вироблення елементарного ритму?
  • Чи показані ритмічні вправи особам із заїканням при невротичниму (функціональному) заїканні?
  • Які основні критерії, які потрібно використовувати для вироблення здатності особи із заїканням ділити фразу на відрізки?
  • Чому для усунення заїкання показані комплексні методи нейрокорекції?
  • У чому полягає основна відмінність нейрокорекції порушень мовл. у дітей та дорослих?
  • Чому необхідний ранній початок роботи при затримках мовл. розвитку?
  • Чому необхідна спрямована стимуляція як мовл., так і психічного розвитку на ранній період життя дитини?
  • Якими є методи стимуляції слухової сфери при затримках мовл. розвитку?
  • Яке значення стимуляції емоційної сфери?
  • Яке значення стимуляції рухової сфери?
  • Які методи стимуляції мислення та пам'яті у ранньому віковому періоді?
  • Якими є методи стимуляції зорово-предметної сфери при затримках мовл. розвитку?
  • На чому ґрунтуються наукові переконання у можливості відновлення мовл. в осіб з афазією?
  • Які види компенсації порушень мовл. можливі для практичного використання логопедом?
  • У чому прямі методи компенсації афазії?
  • У чому полягають обхідні методи компенсації афазії?
  • Чим відрізняється нейрокорекційна робота з усунення  порушень мовл. від відновлювальної?
  • Яка роль мелодійної та інтонаційної стимуляції мовл.?
  • Яка роль відновлювального навчання у комплексі лікувальних заходів, які застосовуються при афазіях?