Питання до іспиту 8.0163-з
- Які основні рівні порушеної вимови при дислалії?
- Які етапи обстеження мовлення дитини з дислалією важливі для точної діагностики?
- Що таке сигматизм і які його основні типи?
- Які типові недоліки вимови свистячих звуків?
- Які методики виправлення різних видів сигматизмів використовуються у логопедії?
- Яке значення має артикуляційна гімнастика у корекції свистячих звуків?
- Як проводиться автоматизація свистячих звуків у мовленні?
- Які основні причини та види порушень у вимові шиплячих звуків?
- Які етапи та прийоми постановки шиплячих звуків є ефективними?
- Як відбувається диференціація вимови свистячих та шиплячих звуків?
- Які основні недоліки вимови губних звуків, і які прийоми використовуються для їх корекції?
- Які методики та вправи ефективні для постановки та автоматизації передньоязикових звуків?
- Які характеристики мають задньоязикові фонеми?
- Які основні причини порушень вимови задньоязикових звуків?
- Які артикуляційні вправи ефективні для постановки задньоязикових звуків?
- Як використовуються логопедичні зонди для корекції задньоязикових фонем?
- Які методи використовуються для автоматизації звуків [й], [к] – [к’], [г] – [г’], [х] – [х’], [ґ]?
- Які особливості та причини порушень вимови фонем [л] – [л’]?
- Які специфічні методики використовуються для корекції ламбдацизму та параламбдацизму?
- Які характерні недоліки вимови зустрічаються при ротацизмі та параротацизмі?
- Які підготовчі вправи та методики ефективні для постановки звуків [р] – [р’]?
- Як відбувається диференціація звуків при корекції ротацизму та параротацизму?
- Які основні механізми оволодіння фонетико-фонематичною стороною мовлення в онтогенезі?
- Які специфічні психологічні механізми впливають на розвиток мовлення у дітей?
- Як формується сенсорний та перцептивний рівні слухового сприймання в онтогенезі?
- Як відбувається формування фонематичних уявлень про звуковий склад слів в онтогенезі?
- Як діти оволодівають навичками звукового аналізу та синтезу?
- Які критерії та нормативні показники оволодіння фонетико-фонематичною стороною мовлення?
- Які етапи розвитку фонематичних процесів можна відзначити в онтогенезі дітей?
- Які ключові аспекти організації діагностичного логопедичного обстеження дітей із порушеннями фонематичних процесів?
- Які методи та підходи використовуються для діагностики сформованості довільних видів звукового аналізу у дітей?
- Яка методика обстеження фонематичних процесів рекомендована для дошкільників за В.В. Тищенко?