Анотація
Предметом дисципліни є управління конкурентною боротьбою підприємств і організацій різних форм власності та галузей економіки України.
Мета дисципліни - формування у студентів знань з питань конкурентного середовища, стратегії та тактики конкурентної боротьби на ринку.
Завдання дисципліни - вивчення основ теорії конкурентної боротьби підприємств, впливу конкуренції на цінову політику, стратегію розвитку та здійснення виробничої діяльності в умовах конкурентного середовища.
Дисципліна "Управління конкурентоспроможністю" ґрунтується на знаннях набутих студентами при вивченні дисциплін "Основи маркетингу",
"Промисловий маркетинг", "Маркетинговий менеджмент", Макроекономіка," "Економічна теорія" та ін. дисциплін економічного спрямування.
В результаті вивчення дисципліни "Управління конкурентоспроможністю" студент повинен:
знати: основи стратегії та тактики ведення конкурентної боротьби при здійсненні господарської діяльності підприємствами і організаціями.
вміти: досліджувати та аналізувати ринкові можливості підприємства, визначати його цільовий ринок, конкурентоспроможність товару і підприємства, інтенсивність конкуренції на ринку, створювати ефективні канали розподілу товару та мережі його продажу, розробляти і обґрунтовувати стратегічні плани розвитку підприємства та його товарної політики з урахуванням дій конкурентів.