Перейти до головного вмісту
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Русский (ru)
Українська (uk)
Вхід
Світовий досвід та т ...
Пошук курсів
Курси
Факультети, кафедри
Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...
Кафедра металургійних технологій, екології та техн...
Світовий досвід та тенденції розвитку університетс...
Загальне
Оголошення
Оголошення
Новини й оголошення
(Поки що не було опубліковано жодних оголошень.)
Попередня секція
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СУБ’ЄКТІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ УНІВЕРСИТЕТІВ
Наступна секція
Лекція №1
Перейти до...
Перейти до...
Увага! При дистанційному навчанні: індифікатор 5278738106, пароль P9wQGY
Робоча програма
Інформація про автора дисципліни
Монографія. Дослідницькі університети: світовий досвід та перспективи розвитку в Україні
Монографія. Концепція та методологія реалізації науково-дослідницької діяльності суб’єктів навчально-виховного процесу університетів
Презентація навчальної дисципліни
Посилання до інформаційного ресурсу
Зарубіжна система вищої освіти: навч. посібн
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СУБ’ЄКТІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ УНІВЕРСИТЕТІВ
Лекція №1
Світовий досвід розвитку дистанційних форм освіти у вітчизняному контексті
Стаття. Сучасні тенденції університетської освіти в умовах соціально-економічних трансформацій в Україні
ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИКЛАДАННІ У СУЧАСНОМУ ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ, ЯК ФАКТОРУ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
СУЧАСНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ
ПЗ №1 Інноваційні педагогічні ідеї в закладах вищої освіти (до 10 балів)
Університетська освіта: дайджест
Лекція 2
Сучасні моделі дослідницьких університетів: витоки, стратегії розвитку та перспективи розбудови в Україні
ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ЗАХИСТУ АВТОРСЬКОГО ПРАВА СТУДЕНТАМИ НА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ПРОДУКТ, ОТРИМАНИЙ В ХОДІ НАВЧАННЯ У ВНЗ УКРАЇНИ
МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ВНЗ ЯК СУБ’ЄКТОМ РИНКУ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ
Світовий досвід функціонування проєктів у сфері вищої освіти.
ПЗ №2 Національні стратегії становлення та розвитку дослідницьких університетів світового класу (до 10 балів)
Лекція 3
Рейтинг ЗВО «ТОП-200 Україна 2021»
Світовий рейтинг QS World University 2022
РЕЙТИНГИ КРАЩИХ УНІВЕРСИТЕТІВ СВІТУ 2021 РОКУ ЗА ГАЛУЗЯМИ ЗНАНЬ
ПЗ №3 Конкурентний потенціал дослідницьких університетів, їх рейтингова оцінка. Система грантів для підтримки наукової діяльності (до 10 балів)
Грантові програми для молодих вчених, докторантів, аспірантів
Лекція 4
КОНЦЕПЦІЯ ТА МЕТОДОЛОГІЯ РЕАЛІЗАЦІЇ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СУБ’ЄКТІВ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ УНІВЕРСИТЕТІВ
СТАНОВЛЕННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УНІВЕРСИТЕТІВ У США ТА ЗАХІДНІЙ ЄВРОПІ
ГЕНЕЗИС ДОСЛІДНИЦЬКИХ УНІВЕРСИТЕТІВ США: У ПОШУКУ МОДЕЛІ
ПЗ №4 Огляд закордонного досвіду вищої технічної освіти( до 10 балів)
Підсумкове практичне завдання (перелік питань)
Підсумкове практичне завдання (презентація) (max 20 балів)