Перейти до головного вмісту
Українська (uk)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Вхід
ЛОГОРИТМІКА З МЕТОДИ ...
Пошук курсів
Курси
Факультети, кафедри
Соціальної педагогіки та психології факультет
Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
ЛОГОРИТМІКА З МЕТОДИКОЮ
Загальне
Форум новин
Форум новин
Новини й оголошення
(Поки що не було опубліковано жодних оголошень.)
Наступна секція
Система накопичення балів
Перейти до...
Перейти до...
Система накопичення балів
Вхідне опитування
ЛІТЕРАТУРА
Рефлексія (вихідне опитування)
СИЛАБУС
ПРОГРАМА
ЗМ 1.1 Загальна характеристика логоритміки як методу корекції мовленнєвих і немовленнєвих порушень
ЗМ 1.2. Сутність та особливості музично-ритмічного впливу на осіб із мовленнєвими порушеннями
Зміст і структура логоритмічних занять
Презентація до лекції 1
ЗМ 2. Діагностика моторних, психомоторних та сенсорних функцій у осіб із мовленнєвими порушеннями засобами логоритміки
Сутність та особливості музично-ритмічного впливу на осіб із мовленнєвими порушеннями
3.1. Структура логоритмічних занять
Музично-ритмічні засоби логопедичної ритміки
Корекційні програми із логоритміки і ритміки
Структура логоритмічних занять: підготовча, основна та заключна частини.
Етапи здійснення логоритмічного впливу під час логопедичної роботи при алалії
Ритмодекламації
Презентація до теми
Логоритмічні чистомовки. Звук Ж
Логоритмічна поспівка "Бігли бегемотики"
Логоритміка як фундамент мовлення (А. Москалюк)
Логоритміка для розвитку дітей з ООП (Ю. Турчина)
Carl Orff - Streetsong - (Full Album)
What the Orff is Orff? Part 1: The Process and Sequence
What the Orff is Orff? Part 2: The Instruments
Seven Jumps Dance for Early Elementary
Kindergarten Body Percussion Stand By me
О.Шостак. Логоритміка як засіб корекції ЗНМ
Корекційні програми
І.Кравченко, Л. Мороз, Л. Стахова. Логоритміка в системі нейропсихологічної реабілітації після інсульту
Логоритміка. Конспект лекцій.
Програма з логоритміка для спеціальних загальноосвітніх шкіл-інтернатів для дітей з важкими порушеннями мовлення (підготовчий, 1-4 класи)(уклад. Куравська Л.)
Мелець Л. Особливості проведення логоритмічних занять
Ю. Рібцун. Логоритміка - корисно та цікаво
М.Солодовник. Застосування логоритмічних вправ у системі роботи із ЗНМ
КІНЕЗІОЛОГІЧНІ ВПРАВИ, ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Практичне завдання 1
Практичне завдання №2
Практичне завдання 1
Практичне завдання 2
Практичне завдання 3
Практичне завдання 4
ПИТАННЯ
Додаткове завдання