Глосарій з курсу "Організаційна поведінка"
базові поняття
Sie können das Glossar über das Suchfeld und das Stichwortalphabet durchsuchen.
@ | A | Ä | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | Ö | P | Q | R | S | T | U | Ü | V | W | X | Y | Z | Alle
В |
---|
Вертикальна комунікація (Vertical communication)
- формальні канали комунікації з напрямком вгору або вниз, узаконені ієрархічною структурою організації.
| |
Висхідні комунікації (Upward communication)
- спрямовані на верхні рівні організації інформаційні потоки.
| |
Відповідальність (Responsibility)
- синонім обов'язку щось зробити, прийняття або покладання на певну особу зобов'язань.
| |
Віртуальні офіси (Virtual offices)
- схема організації діяльності, коли офіси і робочі місця замінюються набором портативних комунікаційних засобів, що дозволяють співробітникам працювати в будь-якому зручному місці.
| |
Влада (Power)
- здатність індивіда впливати на інших людей і події, основний капітал керівника, методи поширення його впливу.
| |
Внутрішні мотиватори (Intrinsic motivators)
- внутрішні заохочення, які людина відчуває в процесі праці.
| |
Внутрішня установка (Intrinsic set)
- особисте, суб'єктивне сприйняття (оцінка) людиною власного статусу в системі внутрішньогрупових стосунків; дійсний статус і його сприйняття людиною не завжди співпадають: люди часто переоцінюють або недооцінюють власну значущість у різних організаціях.
| |
Вплив (Influence)
- асиметричні відносини між людьми, коли одна людина отримує можливість впливати на іншу.
| |
Вторинні потреби (Secondary needs)
- соціальні та психологічні потреби людей.
| |