Глосарій


Огляд глосарія за абеткою

Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все

П

Педагогіка фізичної культури

це наука, що вивчає мету, зміст, закономірності виховання (освіти і навчання) при заняттях фізичними вправами і спортом та керування цим процесом


Педагогічна діяльність

це неперервне вирішення педагогічних завдань


Переконання

Його основою слугує роз’яснення причинно-наслідкових зв’язків і відношень, виділення соціальної особистісної значимості рішення того чи іншого питання


Перспектива

це мета, «завтрашня радість» (А.С. Макаренко), що виступає стимулом у діяльності колективу й окремих його членів


Предметом педагогіки спорту як навчально-наукової дисципліни

є дослідження закономірностей навчання спортивній техніки та тактики, спрямованого фізичного розвитку, виховання на спортивних заняттях та їх побудова


Психологія

наука про закономірності розвитку і функціонування психіки як особливої форми життєдіяльності


Психологія спорту

досліджує закономірності психічної діяльності окремих людей і колективів в умовах тренувань і змагань


Психологія фізичного виховання та спорту

це галузь психологічної науки, яка вивчає закономірності прояву, розвитку та формування психіки людини у специфічних умовах фізичного виховання та спорту під впливом учбової, учбово-тренувальної та змагальної діяльності