Глосарій з курсу "Організаційна поведінка"


базові поняття

Огляд глосарія за абеткою

Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все

У

Управління враженням (Impression management)

- передбачає створення і захист індивідом власного іміджу за допомогою цілеспрямованих впливів на оцінки оточуючих.

Управління екологією (Ecological control)

- повідомлення, спрямоване на надання планованого впливу на поведінку отримувача шляхом зміни довкілля відправником.

Управління за цілями (УЗЦ) (Management by objectives - MBO)

- процес, у ході якого менеджер разом з вищим керівництвом встановлює цілі, розробляє плани дій, регулярно контролює їхнє виконання і бере участь у щорічних оцінках досягнутих показників виконання робочих завдань.

Управління тотальною якістю (Total quality management - TQM)

- залучення кожного співробітника організації до постійного пошуку удосконалення процесу праці.

Управління, засноване на «виходах у народ» (Management by walking around -MBWA)

- система зв'язку та отримання інформації про стан справ у компанії, для чого її менеджери з власної ініціативи систематично спілкуються зі співробітниками.

Управлінська сітка (Managerial grid)

- класифікація стилів управління, основними критеріями якої є ступінь уваги до людей і орієнтація на випуск продукції.

Участь в управлінні (Participation)

- ментальне і емоційне залучення індивідів у групові ситуації, що спонукає їх робити особистий внесок у досягнення командних цілей і поділяти відповідальність.