Глосарій


Глосарій

Browse the glossary using this index

Special | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | ALL

В

Валентність

цінність, практична корисність результатів, отриманих після впровадження рекомендацій консультанта.

Види ефекту від використання інтелектуальної власності:

економічний – економія суспільної праці, приріст суспільного продукту; соціальний – створення сприятливих умов для якісних змін у життєдіяльності людини: пізнавальний – інформація, яка дозволяє дізнатися щось нове про природу і суспільство.

Види цін на продукти інтелектуальної праці:

договірна – обумовлена природою продукту творчості, оскільки неможливо визначити витрати на його виробництво; монопольна – пов'язана з тим, що новизна продукту може бути світовою, а автор продукту – його єдиним власником; гранична – вище цієї ціни покупець втрачає інтерес до товару.

Внутрішні консультанти

це фахівці з економіки і управління, зайняті в штаті самої організації.

Внутрішня технічна допомога

консалтингові та інші професійні послуги, що надаються за рахунок різних державних і неурядових організацій підприємствам і організаціям своєї країни. Цей вид допомоги найчастіше надається підприємствам малого бізнесу і некомерційним організаціям.