Глосарій


Глосарій

Огляд глосарія за абеткою

Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все

Сторінка:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  (Далі)
  Все

А

Апробація

перевірка на практиці, в реальних умовах, теоретичних положень, розрахунків, схем, моделей економічних процесів.

Аутсорсінг

передача функціональних блоків, пов'язаних як з основною, так і з допоміжною діяльністю (транспортне забезпечення, юридичний супровід, маркетингові дослідження) стороннім організаціям. Найпоширенішими в Україні функціями, що передаються в аутсорсінг, є функції управління персоналом (підбір персоналу, навчання, кадрове діловодство, лізинг персоналу), правове забезпечення, реклама й маркетингові дослідження, транспортні перевезення, охорона, прибирання офісів і виробничих приміщень, ведення бухгалтерії, розробка корпоративних Інтернет-сайтів.

Аутстаффінг

передбачає не виконання яких-небудь видів послуг, а надання виконавцем свого працівника (фрілансера) чи групи працівників замовникові. В даному випадку компанія-виконавець несе відповідальність не за якість наданих працівниками послуг, а взагалі за їх присутність на робочому місці, сумлінність виконання покладених на них функцій.

Ауттаскінг

передбачає передачу окремих завдань іншій організації. Основна відмінність від аутсорсингу полягає в обсязі завдань, що має виконати інша організація, а саме: при аутсориснгу виконуються великі за обсягом комплексні завдання, а при ауттаскінгу – лише частина завдання, яку раніше виконували окремі працівники підприємства.

Б

Банкрутство

нездатність організації-боржника відновити свою платоспроможність.

Бенчмаркінг

1) метод порівняльного аналізу підприємств, які працюють в умовах конкурентної боротьби; 2) спосіб вивчення діяльності суб'єктів ринку, в першу чергу, конкурентів, з метою використання їх позитивного досвіду у власній роботі; 3) метод копіювання організацією переваг основних конкурентів (техніка, технології, економіка і управління); 4) постійний систематичний пошук, впровадження найкращої практики, що сприяє збільшенню продуктивності; 5) спосіб вдосконалення бізнес-процесів на основі порівняння діяльності організації-клієнта з діяльністю організацій-конкурентів.

Бізнес-план

документ, що характеризує модель майбутнього бізнесу, його створення, мету, завдання і т. п.

Бізнес-процеси

процеси, що лежать в основі конкурентних переваг організації (управління якістю тощо), тобто процеси, які мають бути вдосконалені і розвинені з метою закріплення конкурентних переваг організації. На практиці виділяють п'ять типів Б.-п.: 1) основні, на базі яких виконуються функції поточної діяльності з виробництва продукції або надання послуг, 2) забезпечуючі, 3) Б.-п. розвитку організації; 4) Б.-п. управління діяльністю організації; 5) Б.-п., які забезпечують управління.

Бухгалтерське обслуговування

це послуги, що надаються зовнішніми по відношенню до клієнта бухгалтерськими фірмами, які здійснюють або відновлюють його бухгалтерський облік.

В

Валентність

цінність, практична корисність результатів, отриманих після впровадження рекомендацій консультанта.


Сторінка:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  (Далі)
  Все