Глосарій


Глосарій

Browse the glossary using this index

Special | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | ALL

Page:  1  2  (Next)
  ALL

К

Клієнти консультантів

власники і менеджери приватних підприємств і фірм, керівники державних підприємств або відповідних відомств, центральні та місцеві органи влади, а також керівники технопарків, екополісів, технополісів.

Кодекс етики

стандарти професійної поведінки, які повинні бути притаманні консультуючим фірмам у їх взаємодії з перспективними і існуючими клієнтами, колегами, членами споріднених професій і суспільством. Кодекс етики включає основні зобов'язання перед клієнтом, угоду з клієнтом, гонорар.

Коефіцієнт використання робочого часу консультанта

відношення кількості днів роботи консультанта, оплачуваних клієнтом за договорами, до загального числа робочих днів у році.

Коефіцієнт збирання гонорару

відношення реально отриманого гонорару до суми гонорару, передбаченого контрактом.

Комерційна таємниця

це інформація, яка є цінною з комерційної точки зору і розкриття якої може завдати шкоди підприємству. Містить відомості, що дають підприємству можливість займати вигідне положення на ринку і тому охороняються в законодавчому порядку.

Комунікації

пересилання відомостей від моменту передачі до моменту прийому без зміни їх послідовності, структури, змісту; засоби спілкування і зв'язку, інформаційні контакти, процес обміну інформацією.

Консалтинг

це підприємницька діяльність, що здійснюється професійними консультантами і спрямована на обслуговування потреб економіки та управління у консультаціях та інших видах професійних послуг.

Консалтингова пропозиція

пропозиція, яка повинна містити: обґрунтування мети, масштаби і підхід до консультування; характеристика методології, яка буде використовуватися: опис команди консультантів; підхід до управління проектом з описом відповідальності команди консультантів, розклад зустрічей, періодичність надання звітів; переваги, які отримує клієнт від виконання проекту (результати), в т.ч. реальні обов'язки; прогнозований бюджет; необхідні доповнення (попередній досвід, резюме співробітників, форма розрахунків, форми анкет).

Консалтинговий план

план, що містить такі дані: основні цілі, які повинні бути досягнуті в результаті виконання проекту, завдання, які необхідно виконати для досягнення встановлених цілей; для кожного завдання – рівень навичок, рівень погодинної оплати, а також кількість робочих годин консультанта, приблизний термін виконання всього проекту.

Консультант з управління

професійний висококваліфікований фахівець, який володіє знаннями, уміннями, досвідом у галузі функціонування організації, вміє ефективно використовувати знання, вміння та досвід при аналізі та вирішенні практичних проблем.


Page:  1  2  (Next)
  ALL