Глосарій


Глосарій

Browse the glossary using this index

Special | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | ALL

М

Менеджмент-консалтинг

термін, що означає «консультування з економіки і управління»; бізнес-практика, спрямована на поліпшення діяльності компанії за допомогою аналізу її проблем і розробки майбутнього плану дій для їх вирішення. Це своєрідна матриця, яка об'єднує в собі методологію виявлення проблеми і ключ до ефективного виконання бізнес-завдань. Менеджмент-консалтинг може поєднувати безліч найкращих прийомів, знань і практик, зокрема, аналітику, коучінг, вміння перспективно й нестандартно мислити. Все це об'єднується в такі традиційні для консалтингу послуги як бухгалтерський облік, фінансовий менеджмент, впровадження сучасних технологій, підбір та мотивація персоналу, юридичні консультації, стратегічний консалтинг.

Метод «Дельфі»

метод колективного прийняття рішень, орієнтований на знаходження консенсусу між експертами.

Метод «оціночної ґратки»

метод, розроблений Фауллетті Крішіаном, дозволяє управлінському консультанту визначити ставлення бізнес-організації до тієї чи іншої доктрини керівництва, проводити парне порівняння «зразків» організацій, виявляти загальні функції та тенденції у функціонуванні та розвитку.

Метод контент-аналізу

метод, який використовується для кількісно-якісного опису, пояснення і прогнозу розвитку організації. З його допомогою вся сукупність управлінських документів може бути піддана структуруванню, сегментації, виокремлення їх смислових інваріантів. До числа таких документів належать плани робіт, накази і розпорядження, інструкції та роз'яснення, методичні вказівки та рекомендації тощо.

Методи оцінки результатів роботи консультантів

порівняння діяльності консультанта з вимогами до його роботи, визначеними в контракті, з певною об'єктивною оцінкою повноти та якості виконання завдання; оцінка внеску консультанта в підвищення економічної ефективності роботи організації; визнання реальних змін, що виникли в результаті використання консультанта.

Методи роботи консультантів з клієнтами

поділяються на дві основні групи: технологія мислення і технологія вирішення проблем. Перша застосовується в основному на етапі діагностики, друга – на наступних етапах консалтингового процесу.

Місія

сенс існування організації.

Моніторинг

безперервне спостереження за економічними об'єктами, аналіз їх діяльності як складової частини управління.

Монопольна ціна на продукти інтелектуальної праці

ціна, яка пов'язана з тим, що новизна продукту може бути світовою, а автор продукту – його єдиним власником.