Глосарій


Глосарій

Navegue por el glosario usando este índice.

Especial | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | Ñ | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | TODAS

П

Послуги

види діяльності, робіт, у процесі виконання яких не створюється новий, раніше не існуючий матеріально-речовий продукт, але змінюється якість уже створеного продукту.

Принципи управлінського консультування

включають в себе незалежність та об'єктивність наданої допомоги, конфіденційність отриманої від клієнта інформації, впевненість консультанта в користі консультацій для клієнта, у своїй компетенції, обов'язок повідомляти про свої сумніви щодо можливостей з користю застосовувати отримані консультації, роз'яснення клієнтам сутності та характеру існуючих проблем, шляхів та умов їх вирішення.

Продукт інтелектуальної праці

винаходи, корисні моделі, промислові зразки, товарні знаки, знаки обслуговування і найменування місць походження товарів, типології інтегральних мікросхем, програми ЕОМ і бази даних, селекційні досягнення.

Процедури технології вирішення проблем

поділяються на два типи: орієнтуючі (діагностика завдання, ситуації, постановка проблем, визначення цілей) та дозвільні (розробка рішень, проекту, програми реалізації, організації рішень).