• критерії оцінюванняВеб-сторінка
5. Види контролю і система накопичення балів
Основний курс дисципліни «Фізична реабілітація у геронтології» для студентів - магістрів спеціальності «Фізична реабілітація» розбито на 2 розділи.
Поточний контроль знань |
Підсумковий контроль знань |
|||||||
1 атестація |
2 атестація |
|||||||
Розділ 1 (практичні заняття)
|
Письмова контрольна робота СРС |
Поточне тестування з розділу 1 |
Розділ 2 (практичні заняття) |
Письмова Контрольна робота СРС |
Поточне тестування з розділу 2 |
Підсумковий тестовий контроль |
Екзамен |
Сума балів |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
20 |
20 |
100 |
Види поточного та підсумкового контролю:
- Виконання практичних завдань з кожного розділу за рахунок часу, відведеного на практичних заняттях;
- Письмова контрольна робота;
- Поточний тестовий контроль з кожного розділу;
- Підсумковий тестовий контроль;
- Підсумковий семестровий контроль (екзамен).
Практичні заняття
Практичні заняття оцінюються максимально у 20 балів протягом вивчення дисципліни:
Робота на одному практичному занятті оцінюється максимально у 2 бали.
Критерії оцінювання:
а) послідовний виклад матеріалу з висновками в кінці відповіді, знання практичного матеріалу, володіння спеціальною термінологією, уміння творчо розв’язувати завдання- 2 бали («відмінно» за національною шкалою);
б) послідовний виклад матеріалу, знання практичного матеріалу, часткове володіння спеціальною термінологією, при поясненні понять допущено помилки-1,5 бали («добре» за національною шкалою);
в) зміст матеріалу викладено частково, з порушенням іноді послідовності викладання, студент частково володіє знаннями практичного матеріалу, при поясненні понять допущено помилки, суть питання в основному розкрита, не зважаючи на зазначені вище упущення-1 бал («задовільно» за національною шкалою).
Доповнення та участь у дискусії на практичному занятті оцінюється у 0,5 бали.
Самостійна робота
Засвоєння навчального матеріалу, що виноситься на самостійне опрацювання перевіряється за допомогою проведення письмових контрольних робіт (2-х протягом року). Вага 1 контрольної роботи оцінюється в 10 балів. Виконання 2-х контрольних робіт оцінюється максимально у 20 балів.
Критерії оцінювання:
- «відмінно» за національною шкалою – суттєве стисле і водночас повне розкриття питання, охайне виконання роботи-8-10 балів;
- «добре» за національною шкалою – неповне розкриття питання (на 2/3), охайне виконання роботи – 6-7 балів;
- «задовільно» за національною шкалою – часткове розкриття питання (на 1/3), неохайне виконання роботи-4-5 балів;.
- «не задовільно» за національною шкалою – не розкриття питання , неохайне виконання роботи-0-3 бали.
Поточний тестовий контроль з кожного розділу
- Поточний тестовий контроль проводиться 2 рази протягом вивчення навчальної дисципліни за розробленими комплексними тестовими завданнями у системі електронного навчання «MOODLE» та включає оцінку відповіді на 20 тестових завдань, кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал. Максимально можна набрати 20 балів.
До підсумкового контролю допускаються студенти, які набрали мінімально 35 балів з 60 можливих.
Підсумковий контроль
Підсумковий контроль складається з підсумкового тестового контролю та екзамену.
Підсумковий тестовий контроль
- Підсумковий тестовий контроль проводиться 1 раз наприкінці вивчення дисципліни перед складанням екзамену за розробленими комплексними тестовими завданнями у системі електронного навчання «MOODLE» та включає оцінку відповіді на 20 тестових завдань, кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал. Максимально можна набрати 20 балів.
Екзамен
- Екзамен передбачає підсумковий контроль знань та відбувається у вигляді усного опитування за основними положеннями курсу. Екзамен складається з 2-х теоретичних питань та 1-го практичного завдання.
- Кожна відповідь на теоретичне питання оцінюється від 0 до 7 балів. Сумарно за 2 відповіді студент отримує до 14 балів. Виконання практичного завдання оцінюється від 0 до 6 балів. Максимально на екзамені можна набрати 20 балів.
Критерії оцінювання знань:
- «відмінно» за національною шкалою – студент отримує 20-16 балів (володіння спеціальною термінологією, послідовна, логічна, обґрунтована відповідь на 2 теоретичних питання з висновками в кінці відповіді, уміння творчо розв’язувати практичне завдання, наявність окремих несуттєвих помилок під час відповіді);
- «добре» за національною шкалою – студент отримує 15-13 балів (послідовна, логічна, обґрунтована відповідь на 2 теоретичних питання та правильне виконання практичного завдання, допущено окремі несуттєві помилки під час відповіді та виконання практичного завдання);
- «задовільно» за національною шкалою - студент отримує 12-9 балів (зміст матеріалу викладено частково, з порушенням іноді послідовності викладання, студент частково володіє знаннями практичного матеріалу, при поясненні понять допущено помилки, суть питання в основному розкрита, не зважаючи на зазначені вище);
- «не задовільно» за національною шкалою студент отримує 8-0 балів (непослідовна відповідь на 1 запитання, наявність істотних помилок під час відповіді на друге питання, наявність істотних помилок або невиконання практичного завдання).
Сумарно студент може отримати протягом двох атестацій 100 балів за:
- Виконання практичних завдань з кожного розділу за рахунок часу, відведеного на практичних заняттях до 20 балів;
- Виконання письмової контрольної роботи до 20 балів;
- Поточний тестовий контроль з кожного розділу до 20 балів;
- Підсумковий тестовий контроль до 20 балів;
- Підсумковий семестровий контроль (екзамен) – до 20 балів.
Зміст навчальної дисципліни |
Кількість контрольних заходів |
Вага за 1 контрольний захід, балів |
Максимальна кількість балів |
Поточний контроль знань |
|||
Практичні заняття |
10 |
2 |
20 |
Самостійна робота Письмова контрольна робота за рахунок СРС (Розділ 1, Розділ 2) |
2 |
10 |
20 |
Поточний тестовий контроль |
2 |
10 |
20 |
Усього за поточний контроль знань |
14 |
|
60 |
Підсумковий контроль знань |
|||
Підсумковий тестовий контроль |
1 |
20 |
20 |
Екзамен |
1 |
20 |
20 |
Усього за поточний контроль знань |
|
|
40 |
Загалом |
16 |
|
100 |
Шкала оцінювання: національна та ECTS
За шкалою ECTS |
За шкалою університету |
За національною шкалою |
|
Екзамен |
Залік |
||
A |
90 – 100 (відмінно) |
5 (відмінно) |
Зараховано |
B |
85 – 89 (дуже добре) |
4 (добре) |
|
C |
75 – 84 (добре) |
||
D |
70 – 74 (задовільно) |
3 (задовільно) |
|
E |
60 – 69 (достатньо) |
||
FX |
35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання) |
2 (незадовільно) |
Не зараховано |
F |
1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом) |