Завдання для самостійної роботи

Завдання 1. Аналіз народної казки з точки зору потенціалу психолого-педагогічної допомоги і корекції поведінки дитини (після теми 5). Стисле викладення змісту казки. Перерахування ситуацій, що мають потенціал можливої психолого-педагогічної допомоги і корекції поведінки дитини із варіантами її надання такої допомоги.

Завдання 2. Складіть план-конспект проведення заняття (після теми 6) з психогімнастики та надання психолого-педагогічної допомоги дітям з агресивною поведінкою (молодший шкільний вік). До плану повинні увійти вправи, інсценізації, етюди , (загальною кількістю 4-5) що актуалізують різні етапи проведення заняття з психогімнастики. Проведіть на практичному занятті фрагмент заняття .

Завдання 3. Складіть план-конспект проведення заняття (після теми 9) з психогімнастики та надання психолого-педагогічної допомоги дітям з тривожною поведінкою (молодший шкільний вік). До плану повинні увійти вправи, інсценізації, етюди , (загальною кількістю 4-5) що актуалізують різні етапи проведення заняття з психогімнастики. Проведіть на практичному занятті фрагмент заняття .

Завдання 4. Складіть план-конспект проведення заняття (після теми 9) з пси-хогімнастики та надання психолого-педагогічної допомоги дітям з імпульсивною поведінкою (молодший шкільний вік). До плану повинні увійти вправи, інсценізації, етюди, (загальною кількістю 4-5) що актуалізують різні етапи проведення заняття з психогімнастики. Проведіть на практичному занятті фрагмент заняття .

Завдання 5. Складіть план-конспект проведення заняття (після теми 8) з психогімнастики та надання психолого-педагогічної допомоги дітям з метою подолання страхів. (молодший шкільний вік). До плану повинні увійти вправи, інсценізації, етюди , (загальною кількістю 4-5) що актуалізують різні етапи проведення заняття. Проведіть на практичному занятті фрагмент заняття .

Завдання 6. Складіть план-конспект проведення заняття (після теми 4) з психогімнастики та надання психолого-педагогічної допомоги дітям в умовах міжнародної виховної системи SE. До плану повинні увійти вправи, інсценізації, етюди , (загальною кількістю 4-5) що актуалізують різні етапи проведення заняття. Проведіть на практичному занятті фрагмент заняття .

Завдання 7-12. Складіть план-конспект проведення заняття (після теми 11) тренінгу особистісного зростання гуманістичної орієнтації підлітків (соціотерапії) на різних його етапах. До плану повинні увійти вправи, інсценізації, етюди , (загальною кількістю 4-5) що актуалізують різні етапи проведення заняття. Проведіть на практичному занятті фрагмент заняття .

Остання зміна: Friday 29 October 2021 11:24 AM