Система накопичення балів

Оцінювання

Укладач: Литвиненко Раїса Олександрівна, Копійка Віра Вікторівна

Факультет: біологічний

Кафедра: фізіології, імунології і біохімії з курсом цивільного захисту та медицини

Таблиця

Планові показники дисципліни

Семестр

вивчення

Кредитів

ЄКТС

Академічних

годин

Кількість розділів і заходів контролю

Розділ 1

Залік 1

Розділ 2

Залік 2

1, 2 (7,8)

3 (І семестр), 3 (ІІ семестр)

90 (І семестр), 90 (ІІ семестр)

1

1

1

1

Тижневих аудиторних годин для денної форми навчання – 4 год

 

 

40 годин - лабораторні

 

36 годин -лабораторні

 

 

Система накопичення балів та обліку успішності

 

Дисципліна Великий практикум з імунології «Методологія імунної системи ссавців» викладається впродовж 2-х семестрів .

Вивчення дисципліни щосеместру завершується складанням заліку.

Контроль і оцінювання знань, вмінь та навичок студентів складається з двох етапів:

- поточного контролю роботи студентів;

- підсумкового контролю (залік).

Поточний контроль здійснюється в процесі вивчення дисципліни на лабораторних заняттях і проводиться у терміни, які визначаються календарним планом.

Лабораторну роботу студент повинен здати на наступному тижні після проведення лабораторного заняття, не пізніше наступного лабораторного заняття згідно навчального розкладу.

Розподіл балів, які отримують студенти за системою накопичення до Розділу 1.

 

Вид контрольного заходу/кількість контрольних заходів/кількість балів

Кількість контрольних заходів

Кількість балів за 1 захід

Усього балів

1

Підготовка завдань лабораторної роботи

10

2

20

2

Самостійне проходження тесту за матеріалом  Розділу 1 (проводиться по завершенню вивчення кожної Теми 1-10 в електронному або письмовому вигляді)

1

1

10

3

Контрольна робота 1,2 (містить 2 питання за матеріалом  Розділу 1(тема 1-5, 6-10) проводиться в письмовому вигляді)

1

8

16

4

Самостійне проходження тесту за матеріалом  Розділу 1 (проводиться по завершенню вивчення Теми 5 та 10 в електронному або письмовому вигляді).

1

0-7

14


6

 

Підсумковий к контроль – залік

Індивідуальне практичне завдання

1

20

20

Контрольне тестування за вивченим матеріалом курсу (три теоретичних питання, одне практичне завдання)

 (проводиться по завершенню вивчення курсу на вибір викладача: в письмовому або усному вигляді)

20

20

Усього

15

 

100

 

За виконану лабораторну роботу студент може отримати:

2 бали – завдання лабораторної роботи виконане правильно і повністю, з опорою на теоретичні знання. Під час проведення лабораторного заняття студент активно і правильно виконує практичні завдання. У зазначений термін лабораторна робота здана викладачеві.

1,5 бали – лабораторне завдання виконав повністю, з використанням теоретичних знань, але допущені неточності, окремі помилки. Під час проведення лабораторного заняття студент з незначними помилками виконує практичні завдання. У зазначений термін лабораторна робота здана викладачеві.

1 бал – лабораторна робота виконана частково, з помилками. Практичні завдання студент не виконував, лабораторну роботу здав не вчасно.

0 балів ставиться студенту тоді, коли протокол лабораторної роботи відсутній, відповідь відсутня.

Контрольне тестування до кожної теми 1-10 – 1 бал до кожної теми (за результатами проходження тесту в системі електронного забезпечення навчання ЗНУ або в письмовому вигляді, максимальна оцінка 10 балів).

Контрольне тестування та контрольна робота за результатами вивчення матеріалу Розділів 1 та 2 проводяться на останньому тижні атестації 1 та 2 відповідно до навчального плану і оцінюються в сумі по 15 балів.

Контрольне тестування – 7 балів до кожного розділу (за результатами проходження тесту в системі електронного забезпечення навчання ЗНУ або в письмовому вигляді, максимальна оцінка 7 балів).

Контрольна робота – 8 балів до кожного розділу. Кожна контрольна робота містить 2 теоретичних питання (оцінюються по 4 балимаксимально 8 балів).

Теоретичні питання оцінюються:

4 бали – відповідь бездоганна за змістом, формою та обсягом. Студент вільно володіє матеріалом: при відповіді показує досконале знання навчальної літератури, наводить власні міркування, робить узагальнюючі висновки, використовує знання з суміжних галузевих дисциплін, доцільно використовує матеріал при наведенні прикладів.

3 бали передбачають досить високий рівень знань і навичок. При цьому відповідь логічна, містить деякі неточності при наведенні прикладів. Можливі труднощі при формулюванні узагальнюючих висновків

2 бал студент відповідає по суті питання і в загальній формі розбирається у матеріалі, але відповідь неповна і містить неточності, порушується послідовність викладення матеріалу, виникають труднощі у наведенні прикладів.

1 бал студент лише в загальній формі розбирається у матеріалі, відповідь неповна і неглибока, лише частково розкриває зміст питання. Студент дає недостатньо правильні формулювання, порушує послідовність викладення матеріалу, відчуває труднощі при наведенні прикладів.

0 балів ставиться, коли студент не знає значної частини програмного матеріалу, не розкриває зміст питання та коли відповідь відсутня.

Максимальна кількість балів, які може набрати студент за виконання завдань Розділу 1 складає 60 балів: Тема 1-5 - 30 балів, Тема 5-10- 30 балів.

До підсумкового семестрового контролю (до кожного з розділів) студент допускається, якщо за результатами двох атестацій він набрав не менше 35 балів.

Підсумковий контроль у формі заліку оцінюється максимально у 40 балів.

За результатами заліку студент максимально може отримати 40 балів, із яких 20 балів ‒ захист індивідуального завдання. Інші 20 балів студент отримує під час проведення заліку.

Залік здійснюється в письмовій формі за заліковими білетами або у вигляді тестування в СЕЗН ЗНУ (20 балів)

та виконання індивідуального завдання у вигляді реферату (20 балів).

Контроль якості виконання додаткових самостійних завдань здійснюється в межах індивідуальної роботи викладача зі студентами, передбачених програмою.


Последнее изменение: Monday, 27 September 2021, 01:51